اقدام غیرقانونی فرمانداری شهرستان آستارا پیگرد قضائی می‌شود


اقدام غیرقانونی فرمانداری شهرستان آستارا پیگرد قضائی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام اخیر فرمانداری آستارا مبنی بر نصب تابلو بعد از تونل اردبیل با اعلام شروع محدوده اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، یک اقدام غیرقانونی بوده است.

مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت:‌ در رابطه با موضوع الحاق 20 کیلومتر از جاده اردبیل – آستارا، لازم به ذکر است که این جاده تا محدوده پل آق‌چای متعلق به اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل می‌باشد.

وی گفت: اقدام اخیر فرمانداری آستارا مبنی برای نصب تابلو بعد از تونل اردبیل با اعلام شروع محدوده اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، یک اقدام غیرقانونی و خودسرانه بوده است که این کار به نوعی تعرض به محدوده جاده‌ای استان اردبیل تلقی می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: این اقدام غیرقانونی فرمانداری شهرستان آستارا در حال پیگیری حقوقی و قضائی است که طبق مذاکراتی که با وزیر راه و رئیس سازمان حمل و نقل کشوری داشتیم،‌ موضوع الحاق به طور کامل منتفی شده است.

افضلی‌فرد تصریح کرد: به جد پیگیر هستیم و امیدواریم که با متخلفان در این زمینه به طور قانونی برخورد شود.

وی در رابطه با فرآیند تبدیل وضعیت کارکنان منابع طبیعی استان اردبیل بیان کرد: برخی از کارکنان منابع طبیعی استان اردبیل حدود 17 سال سابقه کاری دارند که متاسفانه هر سال بعد از اتمام قرارداد اخراج می‌شدند که این کار باعث ایجاد مشکلات برای کارکنان این اداره شده بود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار بود که سیاست‌های ابلاغی نظام هم که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است بر تکریم کارکنان اشاره می‌کند.

افضلی‌فرد افزود:‌ خوشبختانه مشکل این کارکنان برطرف شد که قرار بر این بود شهریور ماه مشغول کار شوند که این موضوع عملی شده و فرآیند تبدیل وضعیت کاری از نیروهای شرکتی به قراردادی در حال انجام است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon