۱۵ طرح عمرانی و اقتصادی در استان گلستان افتتاح شد


15 طرح عمرانی و اقتصادی در استان گلستان افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: ۱۵ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی صبح امروز به صورت متمرکز با حضور معاون اول رئیس جمهور و شماری از اعضای هیئت دولت در استان گلستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گمیشان، صبح امروز مراسم متمرکز بهره‌برداری از 15 طرح عمرانی، اقتصادی و خدمات‌رسانی به صورت متمرکز در کارخانه بازیافت کاغذ در شهرستان گمیشان استان گلستان به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان محیط زیست، رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و هیئت همراه، معاون اول رئیس جمهور را همراهی می‌کردند.

شرکت فولادکاران گلستان در زمینه تولید سوله و سازه‌های فولادی با 5 هزار تن ظرفیت و اعتبار 9 میلیارد و 490 میلیون ریال، کارخانه خمیر کاغذ با ظرفیت 4 هزار تن و اعتبار 9 هزار میلیون ریال، کارخانه محصولات بتنی با ظرفیت 16 هزار و 200 تن و اعتبار 8 هزار و 429 میلیون ریال، ساخت بازیافت گلستان تولید کننده انواع کاغذ مقوا با 250 هزار میلیون ریال اعتبار، کارخانه بسته‌بندی کاسپین با ظرفییت 4 هزار و 500 تن و اعتبار 16 هزار میلیون ریال از مهم ترین طرح های افتتاح شده است.

همچنین کارخانه دردانه امین آلتن تولیدکننده خوراک دام و طیور با ظرفیت 18 هزار تن و اعتبار 21 هزار و 400 میلیون ریال، کارخانه نوشین فندرسک تولیدکننده انواع کود با اعتبار 7 هزار و 512 میلیون ریال، تعاونی تولید آرد زاهدی کردکوی با 120 هزار میلیون ریال اعتبار، تعاونی فدک شرق تولیدکننده محصول پری‌فرم‌پد با سرمایه 39 هزار و 250 میلیون ریال، گروه صنعتی ویستا فولاد هزاره با ظرفیت 3 هزار تن و اعتبار 8 هزار و 574 میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاح شده است.

کارخانه فرآورده های غذایی نسیم لذیذ با تولید فرآورده‌های گوشتی با ظرفیت یک هزار و 50 تن و اعتبار 27 هزار و 500 میلیون ریال و صنایع کیمیا روکش گلستان در شهرستان بندرگز با ظرفیت 4 میلیون مترمربع و اعتبار 70 هزار میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاح شده در بخش صنعت و معدن است.

این طرح‌های تولیدی و صنعتی با سرمایه ثابت 587 هزار و 155 میلیون ریال و اشتغالزائی 378 نفر آماده افتتاح شده است.

افتتاح واحد تولیدی زنجیره مرغ گوشتی با ظرفیت یک میلیون قطعه و تغییر آبیاری به روش مدرن 1400 هکتار از اراضی کشاورزی استان گلستان از دیگر طرح‌های افتتاح شده با حضور معاون اول رئیس جمهور در گلستان بود.

همچنین عصر امروز با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دومین و بزرگترین موزه روستائی کشور در روستای قرق گرگان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon