وزیر بهداشت مجوز ساخت بیمارستان گلبهار را صادر کرد‌

وزیر بهداشت مجوز ساخت بیمارستان گلبهار را صادر کرد‌

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز ساخت بیمارستان گلبهار از وزیر بهداشت اخذ شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چناران، محمد دهقان صبح امروز در نخستین جلسه هم اندیشی مدیران مجتمع‌های مسکونی مهر گلبهار اظهار داشت: هدف از گردهمایی‌ها، بیان مشکلات و رسیدگی به آنان است و جلسات برای این است که مسائل گفته و شنیده شده و برخی مسائل در این جلسات حل شود.

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مسئولان در این گونه جلسات سبب می‌شود ‌مشکل و موضوع مطرح شده در دل بنشیند و آن مسئول اهتمام و جدیت در حل آن مشکل داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بزرگترین پروژه درون استانی در گلبهار در حال انجام است که هزارمیلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و بخشی از آن در حال ساخت است. پروژه قطار شهری نیز از اولویت‌های دولت است و 32 کیلومتر آن تسطیح و پیمانکارش انتخاب شده و این پروژه نیز به چناران امتداد خواهد یافت.

وی به احداث بیمارستان در گلبهار اشاره کرد و گفت: بیمارستان گلبهار در قانون بودجه ردیف دارد و دستور ساختش نیز از وزیر بهداشت گرفته شده است، همچنین دانشگاه گلبهار یک دانشگاه دولتی است که در ردیف بودجه ‌قرار گرفته است.

دهقان به احداث آزاد راه مشهد - چناران - قوچان اشاره کرد و گفت: مشارکت در احداث این آزادراه امسال وارد قانون بودجه شده و قطعه اول آزاد راه مشهد - چناران تفاهمنامه آن بین آستان قدس رضوی و دولت بسته شده که 450 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

سید‌علی ملک‌جعفری، مدیر‌عامل ‌مخابرات خراسان‌رضوی نیز گفت: امروز ارتباطات از مباحث مهم است که امنیت به همراه می‌آورد، تجهیزات مخابرات خاص است و در گلبهار با توجه به افزایش جمعیت و احداث مسکن مهر 15 کافو نصب شده است.

وی ادامه داد: تلفن ثابت از ملزومات اصلی خانواده‌ها است و اینترنت نیز در این شهر توسعه خواهد یافت.

مدیرعامل مخابرات خراسان رضوی بیان داشت: نسل جدید تلفن همراه در سه شهر چناران، طرقبه و شاندیز به بهره‌برداری رسیده و در حال توسعه این نسل جدید تلفن همراه هستیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon