فعالان غیرمجاز پیامک‌های انبوه تعلیق می‌شوند

فعالان غیرمجاز پیامک‌های انبوه تعلیق می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: در دومین جلسه کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی، آئین‌نامه تشکیل و وظایف کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در این شبکه‌ها مطرح شد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، دومین جلسه کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی روز گذشته با ریاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضویت نمایندگان شورای عالی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت دادگستری، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، دادستانی کل کشور، نیروی انتظامی و سازمات تبلیغات اسلامی برگزار شد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با اشاره به  مصوبات جلسه روز گذشته این کارگروه گفت: در این جلسه آئین­‌نامه "تشکیل و وظایف کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی" تصویب شد.

موسویان به آخرین مصوبه این جلسه اشاره و عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد با توجه به بند سوم مصوبه جلسه بیست‌و‌یکم شورای عالی فضای مجازی، مبنی بر الزام اخذ مجوز توسط ارائه کنندگان خدمات ارتباطی و ارائه کنندگان خدمات محتوایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال نسبت به اعطای زمانی معادل دو ماه به این افراد اقدام و پس از آن فعالیت آنان را معلق نماید.

کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی با توجه به مصوبه جلسه بیست‌و‌یکم شورای عالی فضای مجازی مورخ 1393/11/01، با ریاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور اعضای مطرح شده، در تاریخ 94/04/15 شروع به کار نموده و وظیفه ساماندهی حوزه پیامک‌های انبوه و ارزش افزوده را به صورت متمرکز بر عهده دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک