شهربازی‌های لرستان استانداردسازی شود


شهربازی‌های لرستان استانداردسازی شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل استاندارد لرستان گفت: ۱۹۶ وسیله بازی در لرستان استاندارد نیست که تا ۱۵ مرداد ماه مهلت استاندارسازی دارند.

مرضیه قنبریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، در رابطه با بازرسی‌های انجام شده از شهربازی‌های استان، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 29 مرکز بازی در استان مورد بازرسی اداره استاندار لرستان قرار گرفته و وسایل بازی غیر استاندارد شناسایی شده است.

وی افزود: 196 وسیله بازی غیراستاندارد در شهربازی‌های استان وجود دارد که باید استانداردسازی شوند و در غیر این صورت جمع‌آوری می‌شوند.

مدیرکل استاندارد لرستان بابیان اینکه هر وسیله بازی باید تأییدیه داشته باشند، عنوان کرد: اعتبار این تأییدیه یک سال است و شهروندانی که مجوز دریافت می‌کنند ملزم هستند استانداردسازی انجام دهند.

وی بیان کرد: به‌ تمامی شهربازی‌های استان اعلام‌ شده تا 15 مردادماه امسال نسبت به استانداردسازی وسایل بازی اقدام کنند و در صورت عدم استاندارسازی برخورد می‌شود.

قنبریان در رابطه با بازرسی‌های انجام‌شده از واحدهای صنفی و تولیدی استان، تصریح کرد: در چهار ماهه امسال 220 مورد کالای فاقد استاندارد و تاریخ مصرف گذشته در استان شناسایی شد.

وی با بیان اینکه بیشتر کالاهای شناسایی‌شده مربوط به شهرستان‌ها است، خاطرنشان کرد: به شهرستان‌های استان اعلام می‌شود در صورت شناسایی کالاهای غیراستاندارد برخورد قانونی انجام می‌شود. 

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon