زندان‌های قزوین به وسایل ورزشی مجهز می‌شود


زندان‌های قزوین به وسایل ورزشی مجهز می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل زندان‌های استان قزوین گفت: در راستای جلوگیری از افسردگی و تأمین سلامت جسمی و روحی زندانیان، زندان‌های استان قزوین به وسایل ورزشی مجهز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدرضا فراست‌طلب صبح امروز در جلسه کمیته ورزشی زندان مرکزی در رابطه با تأثیر ورزش بر سلامت جسمی و روحی زندانیان اظهار داشت: با توجه به اینکه فضای زندان‌ها یک فضای محبوس شده برای زندانیان است، ورزش کردن به ویژه ورزش صبحگاهی می‌تواند در ایجاد انگیزه و امید و تأمین سلامت جسمی و روحی زندانیان نقش ویژه‌ای داشته باشد.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین با اشاره به اهمیت ویژه ورزش صبحگاهی و تأثیرات فراوان این ورزش در روحیه زندانیان و راهکارهای افزایش مشارکت زندانیان در ورزش‌های صبحگاهی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات متنوع برای زندانیان و اهدای جوایز به برندگان، تجهیز کردن فضای باز زندان به وسایل مختلف ورزشی،از مهم‌ترین راهکارهای افزایش مشارکت زندانیان در ورزش‌های صبحگاهی است.

فراست‌طلب خاطرنشان کرد: زندانیان یکی از اقشار جامعه هستند که به توجه بیشتری نیاز دارند که از مسئولان انتظار می‌رود با حمایت‌های مادی و معنوی از زندانیان از وقوع جرم توسط آنها تا زمانی‌ که دوره حبس آنها به پایان برسد جلوگیری کنیم و با زمینه‌سازی‌های مناسب جهت استفاده از آنها در بازار کار، اعتماد به نفس از بین رفته را به آنها بازگردانیم.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین ‌عنوان کرد: از زندانیان انتظار می‌رود با شرکت در طرح‌هایی که در راستای توانمندسازی و استفاده از قابلیت‌های آنها برگزار می شود، استعدادها و توانایی‌هایشان را به مردم و مسئولان نشان دهند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon