فراکسیون اصولگرایان ۱۵ متخصص را برای تصویب مذاکرات در مجلس انتخاب می‌کند


فراکسیون اصولگرایان 15 متخصص را برای تصویب مذاکرات در مجلس انتخاب می‌کند

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون اصولگرایان ۱۵ متخصص را برای تصویب مذاکرات در مجلس انتخاب می‌کند.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به اینکه در مسئله هسته‌ای مانند بسیاری از مسائل کشور دو دیدگاه وجود دارد اظهار داشت: یک گروه معتقدند که کشور نیازی به هسته‌ای ندارد و هزینه هسته‌ای بیشتر از منافع آن است و گروهی دیگر هم معتقد هستند که هسته‌ای جزو علوم پایه است و جمهوری اسلامی باید به‌سمت تولید آن برود.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی، کشور به‌سمت استفاده از انرژی هسته‌ای حرکت کرد ولی به‌دلیل مخالفت کشورهای بیگانه توسط جوانانش دست به تولید انرژی هسته‌ای زد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: غنی‌سازی 20 درصد در موارد پزشکی و بسیاری از مسائل دیگر تأثیرگذار و مهم است و نباید آن را به‌راحتی از دست بدهیم.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: براساس قانون تمامی قوانین بین‌المللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقرر شده تا مجلس شورای اسلامی 15 نماینده متخصص را انتخاب کند و این افراد پس از بررسی لازم، نتایج را به صحن علنی مجلس بیاورند تا تمامی نمایندگان درباره آن تصمیم‌گیری کنند.

حسینی تصریح کرد: بر سر انتخاب این 15 نفر در مجلس شرایط خوبی حاکم نیست و فراکسیون‌ها بر سر انتخاب این 15 نفر درگیر هستند که امیدواریم بتوانیم 15 نفر متخصص و عادل را معرفی کنیم.

انتهای پیام/ب*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon