۶ تیم قمی در لیگ‌های پایه فوتسال کشور شرکت می‌کنند‌


6 تیم قمی در لیگ‌های پایه فوتسال کشور شرکت می‌کنند‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت فوتبال قم با بیان اینکه ۶ تیم قمی در لیگ‌های پایه فوتسال کشور شرکت می‌کنند، گفت: این مسابقات از اواخر مرداد تا اواسط شهریور به‌صورت جداگانه در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

کریم بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: مسابقات فوتسال لیگ‌های نوجوانان، جوانان و امید کشور تابستان امسال برگزار می‌شود و 6 تیم به نمایندگی از استان قم در این مسابقات حضور دارند.

وی افزود: مسابقات فوتسال لیگ‌های پایه کشور با حضور قهرمانان استان‌ها یا سهمیه آزاد از میان متقاضیان حضور در این رقابت‌ها انجام می‌شود و استان قم علاوه بر حضور در لیگ برتر امید کشور، 6 تیم دیگر در لیگ‌های پایه کشور دارد.

رئیس هیئت فوتبال قم گفت: در رده سنی نوجوانان تیم‌های فوتسال الوند و آپکوپارس در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند در حالی که هر دو تیم برای نخستین بار است که به نمایندگی از قم در این رقابت‌ها حاضر هستند.

بهرامی بیان کرد: در رده سنی جوانان، تیم‌های فوتسال آپکوپارس و پارسا در مسابقات جوانان کشور حضور پیدا می‌کنند تا بدین ترتیب تیم فوتسال آپکوپارس هم در رده نوجوانان و هم در رده جوانان نماینده قم در لیگ جوانان کشور باشد.

وی عنوان کرد: در رده سنی امید نیز دو تیم آرش و صدرا سیستم به نمایندگی از قم در لیگ امیدهای کشور شرکت می‌کنند در حالی که هر دو تیم از تیم‌های باسابقه در لیگ‌های پایه کشور هستند و سوابق و تجربیات زیادی از حضور در رقابت‌های کشوری دارند.

رئیس هیئت فوتبال قم تصریح کرد: این مسابقات از اواخر مرداد تا اواسط شهریور به صورت جداگانه در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود و امیدوار به موفقیت این تیم‌ها در صعود به مراحل پایانی هستیم و امیدواریم سهمیه قم در لیگ برتر امید به 2 تیم برسد.

بهرامی خاطرنشان کرد: تیم امید ماهان تندیس هم‌اکنون در لیگ برتر فوتسال امید کشور حضور دارد و سال گذشته نیز قهرمان این مسابقات شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon