کسر ۱۷.۵ میلیارد تومان از بودجه قطار شهری مشهد‌

کسر 17.5 میلیارد تومان از بودجه قطار شهری مشهد‌

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: متاسفانه ۱۷.۵ میلیارد تومان از بودجه ۶۰ میلیارد تومانی قطار شهری بابت بدهی‌های بخش کتابخانه‌های استان توسط دولت کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمد کمال سرویها ظهر امروز در ‌هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای ‌شهر در تالار شهر اظهار داشت: متاسفانه 17.5 میلیارد تومان از بودجه 60 میلیارد تومانی قطار شهری بابت بدهی‌های بخش کتابخانه‌های استان توسط دولت کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه قرار بود برای خط دو قطار شهری 60 میلیارد تومان توسط دولت به شهرداری مشهد پرداخت شود گفت: متاسفانه در بخش کتابخانه‌ها بدهی به سازمان کتابخانه‌های کشور داشته‌ایم که دولت این بدهی را از بودجه قطار شهری کاهش داده و الباقی بودجه را به حساب شهرداری واریز کرده است.

نایب رئیس اول شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: در صورت طول کشیدن بیش از حد این پروژه قطعا اثرات روحی و روانی بسیار بدی در شهر به وجود خواهد آمد.

سرویها با اشاره به کتابخانه مرکزی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ساختمان این کتابخانه 18 سال پیش پی‌ریزی شده است و تاکنون توجه خاصی نسبت به آن صورت نگرفته لذا بنده توصیه می‌کنم به جای کسر این هزینه‌ها و عدم تخصیص آن به استان خراسان رضوی همان پول را برای تکمیل کتابخانه مرکزی استان بازگردانند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon