رفع بیکاری گسترده و کمبود منابع مادی و فرهنگی فقط با کار جهادی امکان پذیر است

رفع بیکاری گسترده و کمبود منابع مادی و فرهنگی فقط با کار جهادی امکان پذیر است

خبرگزاری تسنیم: آیت الله العظمی علوی گرگانی: شرایطی که امروز با آن دچار هستیم که شامل بیکاری گسترده و کمبود منابع مادی و فرهنگی می شود فقط با اراده قوی و کار جهادی امکان پذیر است.

به‌گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، به‌نقل از خبرگزاری بسیج، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع معظم تقلید در پیامی به شرکت کنندگان در اردوهای جهادی منتظران خورشید گفت: شرایطی که امروز با آن دچار هستیم که شامل بیکاری گسترده و کمبود منابع مادی و فرهنگی می شود فقط با اراده قوی و کار جهادی امکان پذیر است. متن کامل این پیام در ادامه آمده است:

پیام آیت‌الله العظمی علوی گرگانی به جبهه جهادی منتظران خورشید به شرح زیر است:

بسمه تعالی

قال الله تعالی: «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ هَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أُوْلَـئِكَ یَرْجُونَ رَحْمَتَ اللّهِ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ»

این عمل ارزشمند که همانا تشکیل گروه های جهادی برای انجام کارهای عمرانی و فرهنگی در مناطق مختلف کشوری و مخصوصا مناطق محروم تدارک دیده شده است لازمه و نیاز ضروری امروز کشور است.

شرایطی که امروزه با آن دچار هستیم که شامل بیکاری گسترده و کمبود منابع مادی و فرهنگی می شود فقط با اراده قوی و کار جهادی امکان پذیر است و لذا تأکید امام خمینی رحمه الله علیه و رهبر معظم انقلاب نیز دائما بر همین موضوع استوار بوده است.

شکی نیست شما جوانان و مدیران که در این راه قدم بر می‌داریدهدفتان الهی خواهد بود و مصداقی از مصادیق جهاد فی سبیل‌الله است. 

توصیه میکنم مراقب نفس خود باشید و شیطان را در قصد و هدف خود راه نداده و ریا و امور عادی را مد نظر قرار ندهید تا خداوند رحمت خود را شامل حال شما کرده و بهترین پاداش را به شما ارزانی کند و در همه حال خدا را مد نظر داشته باشید و نماز اول وقت را فراموش نکنید.

آیت الله علوی گرگانی
94/5/12

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon