اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل شبکه فاضلاب شهری تاکستان


اختصاص 110 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل شبکه فاضلاب شهری تاکستان

خبرگزاری تسنیم: شهردار تاکستان گفت: با توجه به مشکلات فراوانی که برای فاضلاب شهری تاکستان به وجود آمده است، با تلاش مسئولان ارشد استان، ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آب و فاضلاب شهری تاکستان اختصاص یافت.

گودرز رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتبارات خوب و مناسبی به اداره آب و فاضلاب شهر تاکستان با ایجاد یک ارتباط ملی مناسب شکل گرفته است، پروژه شبکه فاضلاب شهری تاکستان تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در زمینه آب و فاضلاب شهری به مدیران و مسئولان اداره آب و فاضلاب تاکستان مربوط می‌شود، بیان کرد: مردم باید بدانند وظیفه شهرداری‌ها نظارت بر ارائه خدمات شهری بوده و  رفع آن‌ها با مسئولان و مدیران ذیربط است.

شهردار تاکستان با اشاره به اینکه معابر و خیابان‌های شهر تاکستان با مشکل آب گرفتگی در سطح معابر روبه رو است، اظهار کرد: با تکمیل پروژه آب و فاضلاب این شهر این مشکلات نیز برطرف می‌شود.

رحمانی با بیان اینکه تکمیل این پروژه نیاز به صرف زمان دارد و تا سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: مردم تاکستان باید صبر پیشه کرده و بگذارند تکمیل پروژه فاضلاب این شهر روند طبیعی و تدریجی  خود را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه آب و فاضلاب شهر تاکستان در مراحل اولیه خود به سر می‌برد، عنوان کرد: پیمانکارانی در راستای تکمیل واحداث این پروژه شناسایی شده‌اند و به زودی اقدامات کافی و لازمی برای تکمیل این پروژه انجام می‌شود.

شهردار تاکستان افزود: انشعابات فاضلاب تنها به طول 45 متر در شهر تاکستان نصب شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon