راه‌اندازی والیبال ساحلی در اردبیل نیازمند حمایت شهرداری است


راه‌اندازی والیبال ساحلی در اردبیل نیازمند حمایت شهرداری است

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: برای راه‌اندازی والیبال ساحلی در ساحل دریاچه شورابیل،‌ نیازمند حمایت جدی شهرداری و شورای شهر اردبیل از این موضوع هستیم.

نادر فلاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: ورزش بهترین راه مقابله با بلای خانمان سوز اعتیاد است و لزوم توجه به ورزش در استان اردبیل باید برای ریشه‌کنی و گرفتار نشدن جوانان استان در این دام، بیش‌تر از قبل مورد توجه باشد.

وی گفت:‌ خوشبختانه شورای شهر و شهرداری اردبیل توجه ویژه‌ای به این بحث دارند که لازم است در کنار توجه به ورزش همگانی،‌ بخش قهرمانی و الگوسازی در ورزش نیز مورد توجه و حمایت  باشد چرا که این کار باعث به وجود آمدن شور و نشاط در جوانان استان شده و روحیه ورزشی و گرایش به ورزش را در بین جوانان اردبیل تقویت می‌کند.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل افزود:‌ متاسفانه آسیب‌های ناشی از اعتیاد همیشه دامن‌گیر جامعه می‌شود که ریشه‌یابی و بررسی علت این موضوع به طور یقین می‌تواند یک راه‌کار عملیاتی برای حل مشکلات در این زمینه و نیز ترویج معنویت در بین جوانان و ایجاد آینده‌ای روشن با گرایش به ورزش برای آن‌ها ایجاد کند.

فلاحی تصریح کرد:‌ رشته‌های مختلف ورزشی هرکدام می‌تواند مخاطبین زیادی از جوانان برای خود جلب کند که خوشبختانه در حال حاضر اقبال و استقبال عمومی از رشته ورزشی والیبال در اردبیل افزایش یافته و امسال نیز نسبت به سال گذشته آمار بیمه‌شدگان این رشته ورزشی در استان اردبیل از سایر رشته‌های ورزشی زیاد است.

وی بیان کرد: حمایت شهرداری و شورای شهر اردبیل در رابطه با توسعه والیبال محلات که در حال حاضر فراگیری این ورزش در محلات اردبیل به خوبی قابل مشاهده است، می‌تواند در گرایش هرچه بیش‌تر جوانان شهر به اردبیل حائز اهمیت باشد.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت:‌ در استان‌های هم‌جوار سرمایه‌گذاری خوبی در این رابطه صورت گرفته و جوانان را در تمام فصول سال در خدمت ورزش دارند که با الگو سازی و توجه به ورزش قهرمانی والیبال در اردبیل،‌ آسیب‌پذیری جوانان در رابطه با اعتیاد کاهش می‌یابد.

فلاحی افزود: برای راه‌اندازی والیبال ساحلی در ساحل دریاچه شورابیل اردبیل نیازمند حمایت شهرداری و شورای شهر اردبیل هستیم که این مسابقات به صورت پخش زنده از شبکه سراسری پخش می‌شود که خود این موضوع در شناسایی استان اردبیل در زمینه‌های گردشگری موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon