بیش از ۷ هزار نفر در قزوین خون اهدا کردند


بیش از 7 هزار نفر در قزوین خون اهدا کردند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل انتقال خون قزوین گفت: براساس آماری که به دست سازمان انتقال خون استان قزوین رسیده است در سه ماه نخست سال ۹۴ بیش از۷۵۰۰ نفر درقزوین به صورت داوطلبانه اقدام به اهداء خون کرده‌اند.

محمدحسین برادران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: با تمهیداتی که توسط سازمان انتقال خون استان قزوین اندیشیده شده است سعی داریم مشارکت بانوان این استان را فرآیند اهدا خون را گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ اهدا خون، ارتقا سلامت روان جامعه را در پی دارد،افزود: فردی که به صورت داوطلبانه به در فرآیند اهدا خون مشارکت می کند به معنای واقعی کلمه کمک رسانی به هم نوع را صورت داده است و دین مبین اسلام بسیار به این موضوع اهمیت داده است  و در آموزه‌های خود مردم را به کمک به هم نوع خود دعوت می کند.

برادران با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌هایی که توسط سازمان انتقال خون استان قزوین صورت گرفته، سعی کرده‌ایم بیمارانی که نیاز به دریافت خون دارند هیچ دغدغه و نگرانی در زمینه تامین خون مورد نیاز خود نداشته باشند،تصریح کرد: نیاز به اهدا خون یک نیاز مستمر به شمار می رود و امیدواریم با مشارکت مردم استان قزوین در این امر خداپسندانه در آینده با مشکلاتی در این زمینه مواجه نشویم.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین با اشاره به اینکه مجموعه انتقال خون استان درنظردارد با برنامه‌هایی اصولی مشارکت بانوان این استان را در فرآیند اهدا خون گسترش دهد،عنوان کرد: هدف مجموعه انتقال خون استان قزوین در سال 94 ، رساندن مشارکت بانوان این استان در فرآیند اهدا خون به 10 درصد است.

وی اظهار کرد: براساس آماری که به دست سازمان انتقال خون استان قزوین رسیده است درسه ماهه نخست سال 94 بیش از7500 نفر درقزوین به صورت داوطلبانه اقدام به اهدا خون کرده‌اند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon