وزیر راه دست به دامان وزیر ارتباطات شد

وزیر راه دست به دامان وزیر ارتباطات شد

خبرگزاری تسنیم: وزیر راه و شهرسازی در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع مشکل اتصال دوربین‌های نظارت جاده‌ای به سامانه مخابراتی تماس تلفنی گرفت.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، در شصت و سومین نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها که روز گذشته برگزار شد٬ گزارش نصب دوربین‌های کنترل سرعت و اتصال دوربین‌ها به سیستم‌های مخابراتی و سامانه 141 از سوی سازمان راهداری ارائه گردید.

بنا بر گزارش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بهره‌مندی از توان مشاوران و شرکت‌های توانمند اروپایی تلاش شده است تا انتقال تکنولوژی در اجرای این طرح صورت گیرد. در حال حاضر اجرای طرح در محورهای تهران- تبریز و تهران- مشهد در دست انجام است و محور تهران- اصفهان برای هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین خلاصه گزارش عملکرد سامانه 141 دات آی‌آر ارائه و مقرر شد موضوع اطلاع‌رسانی به عموم مردم جهت استفاده از قابلیت این سامانه از طریق اینترنت و موبایل در دستور کار سازمان راهداری قرار گیرد.

در گزارش سازمان راهداری به نقاط غیر متصل به سامانه 141 هم اشاره و عنوان شد که در برخی نقاط استان البرز٬ مازندران٬ کرمان جنوب و خراسان جنوبی نصب دوربین‌ها و اتصال آنها به سامانه مخابراتی با مشکل مواجه است که با حل این مشکل این سامانه ملی می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی که ریاست جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها را بر عهده داشت٬ پس از استماع این گزارش تماس تلفنی با محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گرفت و خواستار حل مشکل اتصال دوربین‌ها به سیستم‌های مخابراتی در استان‌ها و مناطق دارای مشکل شد و بر پیگیری موضوع تأکید کرد.

انتهای پیام/

دهۀ «رکود، عبرت، تجربه»
پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
رایتل
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
بانک ایران زمین
آسیاتک