ادارات کرمانشاه از محصولات تولید داخل استان استفاده کنند

ادارات کرمانشاه از محصولات تولید داخل استان استفاده کنند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه خرید دستگاه‌ها خارج از استان خلاف قانون است، گفت: دستگاه‌‌ها و ادارات محصولات مورد نیاز خود را از تولیدات داخل استان تهیه کنند.

فضل‌الله رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: توجه به فرمایشات مقام  معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخل، خرید دستگاه‌های هر استان از تولیدات داخل همان استان نیز اهمیت می‌یابد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه بیان کرد: برای دستیابی به اشتغال پایدار و فعال ماندن بنگاه‌های تولیدی در هر استان دستگاه‌های دولتی با خرید محصولات مورد نیاز خود از تولیدات داخل استان به این موضوع  کمک شایانی می‌کنند.

رنجبر با اشاره به اینکه بخشنامه‌‌ای از هیئت وزیران و تأکید بر خرید محصولات تولیدات داخل وجود دارد، افزود: براساس این بخشنامه که به دستگاه‌های اجرایی هر استان ابلاغ  شده است اهمیت خرید محصولات داخل را نشان می‌دهد که خرید برخلاف این موضوع خلاف قانون محسوب می‌شود.

وی از تعهد 17 هزار نفری جدای از تعهد قرارگاه بسیج سازندگی در سال 94 خبر داد و عنوان کرد: 22 دستگاه سطح استان با فعال کردن بخش خصوصی و دادن تسهیلات مورد نیاز، اشتغالزایی 17 هزار نفری را فراهم می‌کنند که بر این اساس در سال گذشته برای 14 هزار و 256 نفر اشتغالزایی ایجاد شد.

رنجبر با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در چهار ماهه امسال بیشترین فعالیت را در ایجاد اشتغال داشته‌اند، عنوان کرد: سازمان  جهاد کشاورزی با اشتغالزایی یک هزار و 500 نفر، سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشتغالزایی پنج هزار و 600 نفر و راه و شهرسازی با اشتغالزایی دو هزار نفر نسبت به دیگر سازمان‌ها بیشترین اشتغالزایی را داشته‌اند.  

فرماندار شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها، کمیته امداد امام خمینی(ره)، میراث فرهنگی، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی از دیگر دستگاه‌های فعال ایجاد شغل در چهار ماهه امسال بوده‌اند.

 انتهای پیام / ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon