۹۷۷ طرح نیمه فعال کشاورزی قزوین در انتظار تأمین اعتبار


977 طرح نیمه فعال کشاورزی قزوین در انتظار تأمین اعتبار

خبرگزاری تسنیم: مدیر سرمایه‌ گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۹۷۷ طرح نیمه فعال در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین وجود دارد که باید برای فعال شدن آنها بانک‌ها ۱۴ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اعطا کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمد بلخی در نشست با روئسای بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات در حوزه جهاد کشاورزی درباره میزان تسهیلات ارائه شده به سازمان جهاد کشاورزی و کشاورزان استان قزوین اظهار داشت: براساس بند "ح" تبصره 11 قانون بودجه سال 94 بانک مرکزی جمهوری اسلامی موظف است که حداقل 25 درصد از مجموعه تسهیلات پرداختی بانک‌های خود را به بخش کشاورزی اعطا کند.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مورد نیاز کشاورزی در بخش‌های مختلف واحدهای نیمه فعال و فعال افزود: بخش دام و طیور 757 طرح نیمه تمام است که برای فعال شدن آن نیازمند تسهیلات هشت هزار و 260 میلیارد ریالی هستیم.

مدیر سرمایه‌ گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: در بخش صنایع و کشاورزی 73 طرح نیمه فعال وجود دارد که برای فعال شدن آن چهار هزار و 550 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

بلخی خاطرنشان کرد: در بخش واحدهای گلخانه‌ای سازمان جهاد کشاورزی 147 طرح نیمه تمام دارد که برای فعال شدن آن نیازمند تسهیلاتی بالغ بر دو هزار و 150 میلیارد ریال هستیم.

وی بیان کرد: در صورت محقق شدن این تسهیلات سه هزار و 800 اشتغال در بخش دام و طیور، یک هزار و 100 اشتغال در بخش صنایع و کشاورزی و سه هزار و 500 اشتغال در بخش واحدهای گلخانه‌ای به وجود می‌آید.

مدیر سرمایه‌‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: به طور کلی 977 طرح نیمه فعال در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین وجود دارد که باید برای فعال شدن آنها بانک‌ها 14 هزار و 960 میلیارد ریال تسهیلات به واحدها اعطا کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon