همکاری تحقیقاتی دانشگا‌ه‌های عراق و علوم پزشکی قم افزایش می‌یابد


همکاری تحقیقاتی دانشگا‌ه‌های عراق و علوم پزشکی قم افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه جابر بن حیان کوفه گفت: دانشگاه‌های عراق برای افزایش همکاری علمی و تحقیقاتی با دانشگاه علوم پزشکی قم آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، علی صاحب الشمری ظهر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و هیئتی از روسای دانشگاه‌های بزرگ وزارت علوم عراق که در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد با تقدیر از استقبال و میزبانی دانشگاه اظهار داشت: این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های مهم ایران به حساب می‌آید که حضور ما در آن سبب خرسندی است.

رئیس دانشگاه جابربن حیان کوفه با اشاره به اینکه با ایجاد بسترهای مناسب برای می‌توان زمینه افزایش همکاری‌ها را ایجاد کرد، افزود: انعقاد تفاهمنامه خواهرخواندگی میان دانشگاه علوم پزشکی قم و دانشگاه جابر ابن حیان پیشنهاد مناسبی است که از آن استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه استفاده از تجربیات این دانشگاه در بحث‌های تحقیقاتی و پژوهشی، تبادل بیمار و دانشجویان از اموری است که باید مورد توجه قرار گیرد و از آن استقبال می‌کنیم، گفت: این افزایش تعاملات آثار زیادی برای هر دو دانشگاه ایجاد می‌کند.

الشمری با اشاره به اینکه تمایل داریم در دوره‌های تکمیلی از ظرفیت دانشگاه‌ علوم پزشکی قم استفاده کنیم، خاطر نشان کرد: در زمینه طب سنتی می‌توانیم روابط خود را گسترش دهیم و با توجه به علایق دو طرف در زمینه تحقیقاتی و پزشکی به پیشرفت دست پیدا کنیم.

رئیس دانشگاه جابر بن حیان کوفه گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌های ایران است و در زمینه علمی و تبادل دانشجو و استفاده از قم برای دوره‌های تکمیلی دانشجویان خود استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon