آسیب‌های اجتماعی با تقویت و ترویج آموزه‌های دینی برطرف می‌شود


آسیب‌های اجتماعی با تقویت و ترویج آموزه‌های دینی برطرف می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: آسیب‌های اجتماعی با تقویت و ترویج آموزه‌های دینی برطرف می‌شود.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام بهمن جوشقانی در حاشیه بازدید از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: امروز دشمن با استفاده از جنگ نرم در تلاش برای ایجاد رخنه در روح جوانان است که مقابله با این امر نیازمند بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی بین جوانان و خانواده‌های آن‌ها است.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام تغییر سبک زندگی و فاصله گرفتن از فرهنگ اسلامی ایرانی را یکی از دغدغه‌ها و آسیب‌های جامعه امروز عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی باید در ارتباط‌های اجتماعی، جامعه را در مسیر مقابله فرهنگی با این آسیب‌ها سوق دهد.

وی با تأکید بر اینکه تمام ارگان‌های فرهنگی در حرکت به‌سوی جامعه ایمانی، مکمل یکدیگر هستند، گفت: این امر جز با تعامل و هم‌سویی هرچه بیشتر بین ارگان‌های فرهنگی محقق نمی‌شود.

جوشقانی با اشاره به هجوم بی‌وقفه دشمن در میدان جنگ نرم افزود: امروز بیش از گذشته کودکان و نوجوانان در معرض حملات جنگ نرم دشمن قرار دارند و آموزش‌ و پرورش به‌عنوان مهم‌ترین میدان تعلیم و تربیت نیازمند برنامه‌های فرهنگی با همت و همکاری دیگر ارگان‌ها است.

طرح ضربتی مقابله با سارقان در ایلام اجرا شد

سرهنگ فردین پیری اظهار داشت: طرح مقابله با سارقان به‌صورت ضربتی در 24 ساعت گذشته انجام شد.

وی افزود: در اجرای این طرح 8 سارق شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام عنوان کرد: در این طرح یک‌روزه 15 فقره سرقت کشف و مقادیری از اموال مکشوفه نیز تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ پیری به موضوع مالخری اموال مسروقه اشاره کرد و گفت: متأسفانه خرید اموال سرقتی سبب می‌شود که انگیزه سارقان برای سرقت افزایش پیدا کند، چرا که مطمئن هستند اموالی را که به‌سرقت می‌برند می‌توانند تحت عنوان اجناس دست‌دوم در بازار به‌فروش برسانند و امنیت، مهم‌ترین ویژگی شهر مهران برای تبدیل شدن به دروازه عتبات عالیات است.

مرز مهران امن‌ترین دروازه عتبات عالیات است

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام از امنیت به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی این شهر برای تبدیل شدن به دروازه عتبات عالیات نام برد.

حجت‌الاسلام بهمن جوشقانی در دیدار با کارکنان انتظامی شهرستان مرزی مهران گفت: از آنجایی که مهران امن‌ترین پل ارتباطی ایران به عتبات عالیات است خدمت در این شهرستان فرصتی گران‌بها برای ارائه خدمات به زائران اباعبدالله(ع) است.

وی با بیان اینکه ایمان و اعتقاد مهم‌ترین مؤلفه برای خدمت است، گفت: با داشتن این عقیده که در خدمت زائر اباعبدالله(ع) بودن، همان خدمت به اباعبدالله(ع) و لبیک به قیام اوست و هیچ عاملی دیگر مانع تلاش در راستای خدمت به زائران نمی‌شود.

جوشقانی در ادامه صحبت‌های خود در جمع کارکنان انتظامی مهران گفت: مهم‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با جنگ نرم دشمن تعصبات صحیح مردم است که فرهنگ اصیل خود را با فرهنگ غلط غربی معاوضه نمی‌کنند و این موضوع ما را در برخورد با هنجارشکنان جدی‌تر خواهد کرد.

وی گفت: امنیتی که امروز در این شهرستان مرزی وجود دارد، سبب شده است که با وجود برخی کمبودها و آماده نبودن زیرساخت‌ها مهران پذیرای میلیونی زائران حسینی است.

انتهای پیام/ع*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon