خدمات و تولیدات زندان‌های کشور به‌جای بخش خصوصی به زندانیان واگذار شد


خدمات و تولیدات زندان‌های کشور به‌جای بخش خصوصی به زندانیان واگذار شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل بنیاد تعاون، حرفه‌آموزی و صنایع زندانیان کشور گفت: بایدخدمات و تولیدات زندان‌های کشور به جای واگذاری به بخش خصوصی به زندانیان واگذار شود تا بتوانیم از این ظرفیت به بهترین شکل بهره‌برداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رحیم مطهرنژاد ظهر امروز در بازدید از کارگاه‌های اشتغال زندانیان شهرستان اردبیل با اشاره به روند رو به رشد فعالیت‌های بنیاد تعاون اظهار داشت: تحولات انجام شده در ماه‌های اخیر در اردبیل بسیار چشمگیر و مطلوب بوده که در این حوزه عملکرد بنیاد تعاون استان اردبیل متفاوت‌تر از بازدیدهای قبلی ارزیابی می‌شود.

وی با قدردانی از مدیران و دست‌اندرکاران که منجر به این تحولات و رشد چشمگیر اشتغال زندانیان اردبیل شده‌اند، گفت: انتظار می‌رود روند حرکت رو به جلو نمایندگی استان اردبیل با همکاری اداره کل زندان‌های استان و همفکری با نمایندگی‌های همجوار استمرار و تداوم داشته باشد.

مطهرنژاد با تاکید بر الگوبرداری مثبت از دفاتر نمایندگی دیگر و شناخت ظرفیت‌های اقتصادی بالقوه و تبدیل آن به فعل در سطح زندان‌های استان بیان کرد: بنیاد تعاون نباید به سمت واگذاری خدمات و تولیدات به بخش خصوصی برود بلکه باید از ظرفیت بخش خصوصی برای تولید و اشتغال بیشتر استفاده کند.

مدیرعامل بنیاد تعاون، حرفه‌آموزی و صنایع زندانیان کشور بسته‌بندی مناسب کالاهای تولیدی و برندسازی را یکی از مهمترین شاخص‌های افزایش سهم بازار برشمرد و افزود: بسته‌بندی مناسب احترام به مشتری و یکی از بهترین روش‌های تبلیغی بوده که باید در این راستا اقدامات اساسی انجام شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان اردبیل خواستار گسترش کارگاه‌های تولیدی، بهینه‌سازی تولید و هم‌افزایی و همکاری با دفاتر نمایندگی استان های مجاور شد و تصریح کرد: تلاش‌های انجام شده برای شناسایی برند حامی گروه کارخانجات بنیاد تعاون زندانیان کشور در استان اردبیل مناسب بوده است.

مطهرنژاد در بازدید از کارگاه‌های اشتغال زندانیان با تاکید بر ایمنی کار و آموزش مهارت‌های ایمنی به شاغلان در راستای افزایش سطح اشتغال و رفاه زندانیان مساعدت‌ها و کمک‌های مالی از سوی مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور انجام شد.

مدیرعامل بنیاد تعاون، حرفه‌آموزی و صنایع زندانیان کشور و هیئت همراه متشکل از مدیران بنیاد تعاون دفاتر نمایندگی البرز، زنجان، آذربایجان شرقی و تهران و مدیر حقوقی بنیاد با حضور در استان اردبیل از کارگاه‌های اشتغال نمایندگی اردبیل بازدید کرده و رستوران زندان مرکزی اردبیل و کارگاه صنایع فلزی و اطاق‌سازی مجتمع کاردرمانی را نیز افتتاح کرد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon