آخرین اخبار از «دنیای ژوراسیک» جدید

آخرین اخبار از «دنیای ژوراسیک» جدید

خبرگزاری تسنیم: پس از موفقیت غیرقابل پیش‌بینی «دنیای ژوراسیک» در گیشه سینماهای جهان سازندگان این فیلم به‌دنبال ساخت قسمت دوم آن هستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش فروش 1.52 میلیارد دلاری «دنیای ژوراسیک» باعث شد این فیلم پشت سر «اوتار» و «تایتانیک» جیمز کامرون قرار گیرد و رکورد فروش «انتقام جویان» را بشکند تا سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما لقب گیرد.

این فیلم با بازی کریس پرت و برایس دالاس هاوارد ساخته شده و داستان دو پسربچه است که برای تعطیلات به پارک ژوراسیک می‌روند، جایی که خاله‌شان یکی از مدیران رده بالای این تم پارک به حساب می‌آید. اما همه چیز خوب پیش نمی‌رود و یکی از خطرناک‌ترین دایناسورها فرار می‌کند.

«دنیای ژوراسیک» امسال در حالی توانست رکورد «انتقام جویان1» را بشکند که «انتقام جویان: عصر آلترون‌ها» هم به‌صورت همزمان اکران شده بود و شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند اگر فیلمی قرار باشد رکورد «انتقام جویان 1» را بزند قسمت دوم آن مجموعه است. اما فروش 1.39 میلیارد دلاری این فیلم نتوانست آن را به قسمت نخست برساند.

موفقیت بزرگ ساخته کالین تروورو باعث شد تهیه کنندگان و در رأس آنها کمپانی یونیورسال تصمیم بگیرد قسمت بعدی این فیلم را هم بسازد. حالا اخبار جدیدی از این پروژه به گوش می‌رسد. هفته گذشته یونیورسال ژوئن سال 2018 را برای اکران فیلم جدیدش انتخاب کرد. اگرچه کالین تروورو قرار نیست بار دیگر روی صندلی کارگردانی بنشیند اما با همکاری درک کانلی فیلمنامه قسمت دوم را خواهند نوشت. این دو متن فیلم اول را هم نوشته بودند. بازیگران اصلی قسمت نخست از جمله کریس پرت برای قسمت دوم قراردادشان را امضا کرده‌اند و استیون اسپیلبرگ هم از طریق کمپانی امبلین تهیه کننده اصلی این کار اعلام شده. طبق اعلام تروورو داستان قسمت دوم هم تغییری اساسی خواهد داشت، به‌طوری که دایناسورها فقط در یک تم پارک در جزیره‌ای دور و به‌صورت محدود به انسان‌ها حمله نخواهند کرد. مشکلات این بار بزرگ‌تر خواهد بود.

قسمت دوم «دنیای ژوراسیک» روز 22 ژوئن 2018 اکران خواهد شد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران