آیت‌الله مکارم شیرازی: توافق هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ ثمره بزرگی و ابهت ایران اسلامی است


آیت‌الله مکارم شیرازی: توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 ثمره بزرگی و ابهت ایران اسلامی است

خبرگزاری تسنیم: مرجع تقلید شیعیان در دیدار استاندار قم گفت: توافق هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ ثمره بزرگی و ابهت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار سید مهدی صادقی استاندار قم در مشهد مقدس، طی سخنانی به ویژگی‌های منحصر به فرد قم در زمینه‌های مختلف اشاره و این شهر را متعلق به جهان اسلام دانست.

وی وجود حرم حضرت معصومه(س)، حوزه‌های علمیه و مسجد مقدس جمکران را از امتیازات اصلی قم برشمرد و افزود: دولت باید با شناخت ظرفیت‌های خاص قم، نسبت به خدمت به این شهر نگاه ویژه داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، وجود بیش از 300 مؤسسه فرهنگی در قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: دولت می‌تواند از این ظرفیت عظیم برای تقویت مبانی فرهنگی کشور استفاده کند.

آیت‌الله مکارم شیرازی همچنین مذاکرات هسته‌ای و دستیابی به توافق با گروه 1+5 را دستاوردی بزرگ برای مسئولان کشور برشمرد و افزود: پیروزی در این مذاکرات ثمره بزرگی و ابهت ایران اسلامی بود.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این دیدار، توفیق خدمت در قم را غنیمت شمرد و گفت: امیدوارم با بهره ‌گیری از تجربیات مدیریتی خود بتوانم منشأ خدمات در شهر مقدس قم باشم.

وی با اشاره به روابط بسیار خوب دولت با مراجع عظام تقلید، از حمایت‌های ایشان قدردانی کرد و گفت: فرمایشات و رهنمودهای مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه در همه زمینه‌ها راهگشاست.

استاندار قم همچنین مسائل فرهنگی، عمرانی و اقتصادی را از اولویت‌های کاری خود برشمرد و افزود: با همگرایی مسئولان و تعامل و همکاری آنها در همه زمینه‌ها می‌توانیم به توسعه و ترقی همه‌جانبه استان قم دست یابیم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon