آیت‌الله صافی گلپایگانی: مسئولان به رفع مشکلات محرومان اهتمام ویژه داشته باشند


آیت‌الله صافی گلپایگانی: مسئولان به رفع مشکلات محرومان اهتمام ویژه داشته باشند

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله صافی گلپایگانی‌ در دیدار با استاندار قم خواستار اهتمام ویژه مسئولان به رفع مشکلات محرومان شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی استاندار قم صبح امروز در سفر به مشهد مقدس و زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) با آیت‌الله صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در این دیدار طی سخنانی با تأکید بر ضرورت تلاش مسئولان برای کسب رضای پروردگار اظهار داشت: باید به مسئولیت‌ها به‌عنوان امتحان الهی نگریسته شود.

وی با اشاره به مشکلات اقشار محروم جامعه در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی افزود: مسئولان باید اهتمام ویژه نسبت به رفع مشکلات محرومان داشته باشند.

این مرجع تقلید وجود بارگاه حضرت معصومه(س) و حوزه‌های علمیه را مایه خیر و برکت برای قم دانست و با بیان اینکه این شهر ام‌القرای جهان تشیع است، تصریح کرد: مسئولان باید خدمت در این شهر را توفیق الهی دانسته و در مسیر اعتلای جایگاه آن تلاش کنند.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این دیدار، خدمت در قم را توفیق الهی دانست و گفت: امیدوارم با پشتیبانی مراجع عظام تقلید بتوانم برای اعتلای قم قدم بردارم.

وی فرمایشات و رهنمودهای مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه را در همه زمینه‌ها راهگشا خواند و گفت: دولت در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های نظام اسلامی در چارچوب فرمایشات این بزرگان تلاش می‌کند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon