بلوار شهروند قم شهریور افتتاح می‌شود


بلوار شهروند قم شهریور افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اعلام خبر بهره‌برداری از پروژه احداث بلوار شهروند در شهریور سال جاری گفت: در صورت تامین اعتبار و رفع مشکلات تملک، تقاطع غیرهمسطح نیز در مدت ۶ ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

محسن بهشتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به وضعیت پروژه‌های منطقه پردیسان قم اظهارداشت: تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی- ترافیکی پردیسان قم در اولویت برنامه‌های اداره کل راه‌و شهرسازی قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اعلام خبر بهره‌برداری از پروژه احداث بلوار شهروند در شهریور ماه سالجاری افزود: در صورت تامین اعتبار و رفع مشکلات تملک، تقاطع غیر همسطح نیز در مدت 6 ماه آینده آماده بهره برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه با تبادل نظر با پیمانکار پروژه، مقرر شده در راستای تسریع تکمیل پروژه‌ها اقدام به افزایش اکیپ‌های اجرایی کنند، عنوان کرد: با توجه به حجم عملیات انجام شده در احداث بلوار شهروند و افزایش اکیپ‌های اجرایی توسط پیمانکار مربوطه شهریور ماه سالجاری این بلوار در دو لاین رفت و برگشت آماده بهره برداری می‌شود.

بهشتی همچنین به روند پیشرفت پروژه تقاطع غیر همسطح پردیسان قم اشاره کرد و اظهارداشت: باید توجه داشت که طرح احداث تقاطع غیر همسطح پردیسان قم به دلیل شرایط خاص منابع تامین اعتباری که ایجاد شد در مقطعی دچار وقفه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خاطرنشان کرد: با تمهیدات به عمل آمده طرح احداث تقاطع غیرهمسطح پردیسان در حال اجرا است، البته رفع مشکل معارضین ملکی از مهمترین مشکلات پیش روی این پروژه بوده که در صورت انجام امور تملک و تامین اعتبار لازم طی 6 ماه آینده این تقاطع به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon