هاکی قم برای نخستین بار در لیگ برتر کشور شرکت می‌کند


هاکی قم برای نخستین بار در لیگ برتر کشور شرکت می‌کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت هاکی قم گفت: هاکی قم برای نخستین بار در لیگ برتر کشور شرکت می‌کند و رایزنی‌ها با بخش خصوصی بر سر حمایت مالی از این تیم در لیگ برتر در حال انجام است.

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: تیم هاکی قم امسال برای نخستین بار حضور در لیگ برتر هاکی سالنی کشور را تجربه می‌کند و حضور در این مسابقات گامی بلند در مسیر توسعه این رشته در قم محسوب می‌شود.

وی افزود: رایزنی‌ها با بخش خصوصی بر سر حمایت مالی از این تیم در لیگ برتر در حال انجام است و امیدوارم هر چه سریع‌تر در این مورد به توافق نهایی برسیم تا در لیگ برتر دغدغه مالی نداشته باشیم.

رئیس هیئت هاکی قم گفت: اولویت ما برای جذب بازیکنان برای حضور در لیگ برتر بازیکنان بومی هستند و قسمت اعظم نفرات ما را بازیکنان هاکی قم تشکیل می‌دهند اما با توجه به سطح لیگ برتر و نیاز به تقویت تیم، در نظر داریم 2 یا 3 بازیکن با تجربه تیم ملی کشورمان را به خدمت بگیریم.

رضاییان بیان کرد: علاوه بر حضور در لیگ برتر کشور در بخش مردان، برنامه‌های آموزشی، دانش‌افزایی و توسعه هاکی سالنی در نقاط مختلف قم برای استعدادیابی سنین پایه در دستور کار هیئت هاکی قم قرار دارد.

وی عنوان کرد: در بخش ورزشکاران سازمان‌یافته مشکلاتی وجود داشته است و آمار ورزشکاران ما در سال گذشته قابل‌قبول نبوده است اما در تلاش هستیم امسال این آمار را به نحو چشمگیری بهبود ببخشیم و کلاس‌های آموزشی هاکی در میان نونهالان و نوجوانان با این هدف انجام می‌شود.

رئیس هیئت هاکی قم تصریح کرد: راه‌اندازی خانه هاکی استان قم در سالن حضرت ابوالفضل‌(ع) قم وضعیت هاکی قم را در سال 94 متحول کرده است و بدون شک با اقبال جوانان و نوجوان به این رشته وبرگزاری دوره‌های آموزشی در خانه هاکی، می‌توانیم در سال‌های آینده تیم‌های پایه قدرتمندی روانه لیگ‌های کشوری کنیم.

رئیس هیئت هاکی قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر از نظر وضعیت پایه هاکی در قم در شرایط خوبی هستیم و تیم هاکی قم سال گذشته در بین تیم‌های برتر مدارس هاکی کشور قرار گرفت و تیم نوجوانان قم نیز امسال در لیگ برتر نوجوانان کشور حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon