۹۰۰ متکدی خارجی و ایرانی از سطح کلان‌شهر اهواز جمع‌آوری شدند


900 متکدی خارجی و ایرانی از سطح کلان‌شهر اهواز جمع‌آوری شدند

خبرگزاری تسنیم: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز گفت: بیش از ۱۰۰ متکدی ایرانی و ۶۸۶ متکدی خارجی در ۴ ماه نخست سال در اهواز جمع‌آوری شدند.

امیر آهنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: آمار تکدی‌گری در شهر اهواز بسیار بالا رفته و نیاز به همکاری شهروندان اهوازی در این امر است.

وی افزود: شهروندان اهوازی به سبب خیرخواهی به افراد متکدی کمک کرده و سبب افزایش تکدی‌گرایی در کلان‌شهر اهواز می‌شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز گفت: در چهار ماه نخست امسال بیش از 100متکدی ایران و خارجی از سطح شهر اهواز جمع‌آوری و مراکز مربوطه انتقال یافتند.

وی عنوان کرد: در هفته گذشته نیز نزدیک به سی نفر از متکدیان ایرانی، پاکستانی و سوری از سطح معابر شهر اهواز جمع‌آوری شد.

آهنجان اظهار داشت: تیم مربوط به جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر اهواز از ساعت 6 بامداد تا ساعت 24 در معابر کلانشهر اهواز فعال هستند.

وی افزود: کسانی که به صورت علنی تکدی‌گری می‌کنند نیازمند واقعی نبوده از این رو از شهروندان تقاضای عدم کمک به آن‌ها را دارم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز گفت: تکدی‌گران پس از جمع‌آوری مورد روانکاوی قرار گرفته و هر کدام را به بخش‌های مربوطه بهزیستی،مراکز روانی و یا مراکز ترک اعتیاد انتقال می‌دهیم.

وی عنوان کرد: بیش از 686 نفر از متکدیان خارجی متشکل از افراد سوری و پاکستانی جهت انتقال به کشور خودشان به مرزها انتقال یافتند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon