صبا برای رسیدن به شرایط ایده‌آل به زمان نیاز دارد


صبا برای رسیدن به شرایط ایده‌آل به زمان نیاز دارد

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه بعضی از تیم‌ها تا شروع لیگ برتر بیش از ۵ بازی تدارکاتی خوب انجام داده‌اند اما این شرایط در صبا وجود نداشت گفت: صبا برای رسیدن به شرایط ایده آل به زمان نیاز دارد.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: صبا تمرینات خود را دیرتر از حد استاندارد آغاز کرد و همین مسئله سبب شده کمی از وضعیت ایده‌آل بدنی فاصله داشته باشیم اما به طور کلی وضعیت عمومی آمادگی تیم قابل‌قبول است.

وی افزود: با گذشت چند هفته به شرایط آمادگی بدنی مورد نظر می‌رسیم اما در حال حاضر با توجه به جدیت اعضای تیم و کادر فنی و حضور چند مهره صاحب‌نام در صبا از ابتدای فصل شرایط خوبی داریم و امیدوام در بازی با نفت نتیجه بگیریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: می‌توانستیم در بازی هفته اول برابر استقلال اهواز پیروز شویم اما با وجود تساوی بازی خوبی ارائه دادیم و شاید اگر تیم ما دیر بسته نمی‌شد و بازیکنان بیشتر با هم هماهنگ می‌شدند، در آن مسابقه پیروز از میدان خارج می‌شدیم.

تارتار بیان کرد: بعضی از تیم‌ها تا شروع لیگ برتر بیش از 5 بازی تدارکاتی خوب انجام داده‌اند اما این شرایط در صبا وجود نداشت با این حال امیدوارم با همت و تلاش مجموعه صبا خیلی زود به آمادگی لازم برسیم.

وی درباره پذیرش مربی بودن پس از حضور در صبا به عنوان سرمربی عنوان کرد: با توجه به فصل پرماجرایی که در لیگ چهاردهم پشت سر گذاشتیم، نیاز به آرامش داشتم؛ از این موضوع که به عنوان مربی در کنار دایی باشم استقبال کردم ضمن این که حضور در کنار دایی به عنوان نماد فوتبال ایران برای هر کسی سبب افتخار است.

مربی تیم فوتبال صبای قم درباره وضعیت آمبونو آچیله بازیکن کامرونی فصل پیش صبا تصریح کرد: این بازیکن در فهرست فصل جدید من هم نبود و وقتی دایی به صبا آمد او هم آچیله را نمی‌خواست و به همین دلیل وی در این فصل در صبا حضور ندارد.

تارتار خاطرنشان کرد: این بازیکن کامرونی با باشگاه به مدت 2 فصل دیگر قرارداد دارد و با توجه به مازاد اعلام شدن وی، باشگاه باید با وی توافق کند تا وی به باشگاهی که دلخواهش است برود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon