سینما یکی از راه‌های مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی است


سینما یکی از راه‌های مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری تسنیم: معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رودبار گفت: سینما مکانی است که اعضای خانواده را می‌تواند دور هم جمع کند و یکی از راه‌های مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودبار، حجت‌الله ایوبی امروز در مراسم افتتاح سینما دیجیتال زیتون شهرستان رودبار با اشاره به اینکه در کشور هزار شهر بدون سینما داریم، اظهار داشت: سینما مکانی است که اعضای خانواده را می‌تواند دور هم جمع کند و یکی از راه‌های مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی با بیان اینکه سینما جایی است که می‌توانیم کنار هم و با هم باشیم، افزود: سینما امروز مدرسه است، سفیر توانایی است و خوشحالیم که پروژه های سینما یکی پس از دیگری افتتاح می‌شوند.

ایوبی با اعلام اینکه استان گیلان ظرفیت و توان مناسبی برای برگزاری فیلم‌های تجربی را دارد، تصریح کرد: موج بازگشایی سینماها در کشور آغاز شده است و در استان‌های مختلف، جشنواره‌های مختلف موضوعی را باید راه‌اندازی کنیم.

معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امیدواریم در دولت تدبیر و امید در نظام جمهوری اسلامی ایران که فرهنگی است، اهالی ادب و دانش و همه کسانی‌که صف کشیده‌اند تا ایران را پر افتخار ببینند در کنار ما باشند.

در این مراسم مدیرعامل انجمن سینمای جوان کشور، امام جمعه رودبار، نماینده مردم رودبار، فرماندار رودبار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان حضور داشتند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon