عزل و نصب‌های سیاسی و جناحی در اردبیل قابل قبول نیست


عزل و نصب‌های سیاسی و جناحی در اردبیل قابل قبول نیست

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت:معاونت منابع انسانی استانداری اردبیل چهره‌های سیاسی و جناحی را برای تغییر در مدیران استان اردبیل معرفی می‌کند که این کار قابل قبول نیست.

مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: تغییر مدیران استانی اگر ناظر بر اصلاح امور، بهبود خدمات‌رسانی به مردم و به حداقل رسیدن فساد اداری باشد جزء مهم‌ترین ضرورت‌های یک جامعه در حال توسعه است که باید همیشه به آن توجه شود.

وی گفت: اگر تغییر مدیران به دلیل زد و بندهای جناحی و کانون‌های سیاسی به موجب تقویت یک جناح خاص باشد نتیجه منفی به دنبال خواهد داشت که متأسفانه در پیشنهاداتی که استانداری اردبیل برای تغییر مدیران داشته‌اند یک مجموعه ناظر بر پیشرفت استان اردبیل مشاهده نمی‌شود و این پیشنهاد‌ها به دلیل استفاده از مدیران توانمند و امین نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: انتقادی که به استاندار اردبیل در این رابطه بوده این است که نباید اجازه دهد در معاونت منابع انسانی استانداری اردبیل این گونه اتفاق‌ها و گزینش‌های سلیقه‌ای برای تغییر و جابه‌جایی مدیران استانی رخ دهد.

افضلی‌فرد تصریح کرد: معاونت منابع انسانی استانداری اردبیل باید شاخص‌های امانت‌داری، کارآمدی،‌ مردم باوری،‌ شجاعت را در انتخاب مدیران مورد توجه قرار دهد که در جلسه قبلی مجمع نمایندگان 4 گزینه از 5 گزینه پیشنهادی استانداری برای تغییر مدیران به تصویب نرسید که اگر نگاه سیاسی در این امر حاکم باشد در جلسات آتی مجمع نمایندگان استان اردبیل نیز به تصویب نمی‌رسد.

وی بیان کرد: معاونت منابع انسانی استانداری اردبیل به جای اینکه در تمامی عزل و نصب‌ها ورود پیدا کند، باید بداند که اظهار نظر مجمع نمایندگان در این رابطه طبق توافق صورت گرفته بوده و نظارت بر عزل و نصب مدیران بخشی از وظایف مجمع نمایندگان است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه معاونت منابع انسانی استانداری اردبیل چهره‌های سیاسی و جناحی را برای تغییر در مدیران استان اردبیل معرفی می‌کند که این کار قابل قبول نبوده و این معاونت باید به جای این موضوع مشکلات معیشتی کارکنان استانداری اردبیل را برطرف کند که در بسیاری از موارد گلایه‌مند هستند.

افضلی‌فرد افزود: امیدواریم که بحث عزل و نصب مدیران در استان اردبیل به خاطر مصالح عموم مردم باشد و نگاه جناحی و سیاسی در این رابطه به کار گرفته نشود.‌

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon