نوجوانان مستعد رشته هندبال در قزوین شناسایی می‌شوند


نوجوانان مستعد رشته هندبال در قزوین شناسایی می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت هندبال استان قزوین، گفت: به منظور استعدادیابی نوجوانان مستعد رشته هندبال طرح استعدادیابی نوجوانان مستعد رشته هندبال در قزوین برگزار می‌شود.

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: استان قزوین با توجه به ظرفیت‌هایی که در حوزه جوانان دارد می‌تواند موفقیت‌های بسیاری در حوزه‌های ورزشی مختلف کسب کند در همین راستا ورزش هندبال از جمله ورزش‌هایی بوده که می‌تواند بسیاری از ظرفیت‌های ورزشی استان قزوین را شکوفا کند در همین راستا برنامه‌ریزی‌های بسیاری در حوزه شناسایی استعداد‌های این رشته در قزوین صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه استعدادیابی در دو بخش دختران و پسران اجرا می‌شود، بیان کرد: در مدارس استان قزوین طرح استعدادیابی مستعدان رشته هندبال با چند محوریت از جمله استعدادیابی دانش‌آموزان قزوین نیز اشاره کرد زیرا شناسایی ظرفیت‌های ورزشی باید از سنین کودکی و نوجوانی آغاز شود.

رئیس هیئت هندبال استان قزوین مشکلات مالی و اعتباری بزرگترین چالش پیش‌روی هندبالیستان استان قزوین دانست و تأکید کرد: به منظور رفع مشکلات مالی و اعتباری هیئت هندبال استان قزوین در صدد برآمده تا حامیان مستعد در رشته هندبال را برای حل این مشکلات و حضور در رقابت‌های مختلف  جذب کند.

وی با بیان اینکه شرکت‌ها تولیدی وصنعتی استان قزوین می‌توانند به عنوان حامی مالی از این هیئت ورزشی پشتیبانی کنند، خاطرنشان کرد: ما از استانداری، معاونت استانداری و مدیران کل‌ دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در خواست داریم تا در راستای پیدا کردن حامی مالی به این هیئت ورزشی کمک کنند.

رئیس هیئت هندبال استان قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر بانوان ورزشکار بسیار خوبی را در رشته هندبال در استان قزوین داریم، اظهار کرد: خانم نصیری که یک نوجوان قزوینی است که به اردوی تیم ملی هندبال به تهران سفر کرده است.

حسینی با اشاره به برپایی رقابت‌های استانی هندبال، بیان کرد: برای ارزیابی سطح کمی و کیفی تیم‌های هندبال استان قزوین مسابقات استانی برگزار کردیم که از این میان تیم‌های البرز، آبیک و قزوین به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon