سازمان فنی‌وحرفه‌ای دهدشت با کمبود نیرو و کارشناس مواجه است

سازمان فنی‌وحرفه‌ای دهدشت با کمبود نیرو و کارشناس مواجه است

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز فنی‌وحرفه‌ای دهدشت تعداد نیروهای رسمی مرکز فنی‌وحرفه‌ای دهدشت را ۲۹ نفر برشمرد و گفت: در این مرکز با کمبود نیرو و کارشناس مواجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، طاهر دمساز  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با توجه به اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هزینه بر هستند، اظهار داشت: عمده مشکلات حوزه فنی و حرفه‌ای شهرستان کهگیلویه کمبود اعتبارات است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای دهدشت بابیان اینکه گاهی اوقات از کمیت و کیفیت کار آموزشی به علت کمبود اعتبار کاسته می‌شود،گفت: از ابتدای سال تا کنون قریب 500 میلیون ریال برای آموزش در این زمینه هزینه شده است.

وی بابیان اینکه از طریق سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تا کنون 300 میلیون ریال اعتبار به این مرکز اختصاص یافت، عنوان کرد: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان  از محل تملک و دارایی استان مبلغ 35 میلیون تومان اعتبار به فنی و حرفه‌ای دهدشت اختصاص یافت.

دمساز تعداد نیروهای رسمی مرکز فنی و حرفه‌ای دهدشت را 29 نفر برشمرد و عنوان کرد: با کمبود نیرو در 4 پست کارشناسی رو‌به‌رو هستیم.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای دهدشت خاطرنشان کرد: در 20 کارگاه آموزشی مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بیش از 300 نفر دوره کارآموز مشغول به فعالیت هستند.

دمساز بابیان اینکه از مهرماه 90 تا کنون بیش از 200 دانشجو در این مرکز آموزش می‌بینند، افزود: دانشجویان در یک رشته کارشناسی، و 4 رشته کاردانی مکانیک خودرو، برق صنعتی، تأسیسات مکانیک ساختمان و بانوان در رشته طراحی دوخت در حال آموزش هستند.

وی بابیان اینکه سال گذشته 31 نفر از کارآموزان دوره دیده موفق به دریافت تسهیلات شدند، عنوان کرد: مؤسسه کارآفرینی امید در این زمینه تسهیلاتی پرداخت کرد.

دمساز بابیان اینکه هیچ گونه محدودیت سنی برای شرکت در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای وجود ندارد، تصریح کرد: هر گونه کلاس آموزشی در این مرکز به صورت کاملا رایگان به علاقمندان خدمات ارائه می‌دهد.

وی علاوه بر پایین بودن حقوق کارمندان فنی و حرفه‌ای، هزینه بسیار زیاد اینترنت و استفاده از فیبرنوری را هم یادآور شد و گفت: متأسفانه این مرکز به علت فاصله با مرکز شهر با مشکلات زیادی از جمله سختی ایاب و ذهاب کارآموزان و هزینه زیاد اینترنت روبه‌رو است.

انتهای پیام/ ی
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon