تعداد مشترکان اینترنت ایرانسل از مرز ۲۲ میلیون نفر گذشت


تعداد مشترکان اینترنت ایرانسل از مرز 22 میلیون نفر گذشت

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل شرکت ایرانسل در اردبیل گفت:‌ تعداد مشترکان اینترنت ایرانسل در کشور از مرز ۲۲ میلیون نفر مشترک گذشت و این آمار روز به روز افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علیرضا قلمبر دزفولی لحظاتی پیش در مراسم معرفی اینترنت نسل 4g در اردبیل اظهار داشت: هم اکنون 7 میلیون و 500 مشترک اینترنت پهن‌باند در کشور از خدمات ایرانسل بهره می‌برند و ترافیک روزانه اینترنت در کشور 257 ترابایت است و ایرانسل بزرگترین شرکت دیتا در کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه فردا با حضور وزیر ارتباطات و معاونان وی آخرین نسل فناوری اظلاعات شبکه 4g و نسل چهارم اینترنت در شهرستان اردبیل و سرعین راه‌اندازی می‌شود، افزود: شرکت ایرانسل با تمام توان در صدد بوده تا آخرین فناوری اطلاعات را در کشور توسعه دهد که در این راستا اقدامات بسیار اساسی انجام داده است.

مدیر عامل شرکت ایرانسل بیان کرد: در حال حاضر 4 هزار سایت 4g در کشور در راستای ارائه خدمات اینترنتی فعالیت می‌کنند و 253 شهر نیز از خدمات نسل 3 و 4 اینترنت بهره‌مند هستند که در صدد هستیم در سایر شهرستان‌های کشور این آمار را افزایش دهیم.

قلمبر دزفولی تصریح کرد: شرکت ایرانسل 5 میلیارد دلار تاکنون در کشور سرمایه‌گذاری کرده که از این مقدار یک میلیارد دلار در یک سال گذشته برای راه‌اندازی نسل 3 و 4 سرمایه‌گذاری شده ست.

وی با اشاره به اینکه سهم استان اردبیل نیز از سرمایه‌گذاری شرکت ایرانسل 270 میلیارد تومان بوده است، گفت: در حال حاضر 70 میلیارد تومان نیز توسط شرکت ایرانسل در اردبیل سرمایه‌گذاری می‌شود که امیدواریم در سال‌های آینده نیز این سرمایه‌گذاری افزایش یابد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon