دانشگاه فنی و حرفه‌ای متقاضی سامانه جامع مدیریت آموزش شد

دانشگاه فنی و حرفه‌ای متقاضی سامانه جامع مدیریت آموزش شد

خبرگزاری تسنیم: دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز به جمع کاربران سامانه جامع مدیریت آموزش (ناد) که بصورت رایگان از سوی دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی در اختیار دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی قرار می‌گیرد، پیوست.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، چندی قبل با هدف کاهش تقاضای سفر، صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید تکراری نرم‌افزارهای مدیریت دانشگاهی و تسری در نظام آموزشی دانشگاه‌های کشور، دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی طی قرارداد همکاری با بخش خصوصی، "سامانه جامع آموزش دانشگاهی کشور" را در داخل کشور عرضه کرد.

در پی این اقدام و تهیه زیرساخت‌های نرم‌افزاری، میزبانی اطلاعات و همچنین امنیت این سامانه در دبیرخانه، دانشگاه‌های متعددی جهت بکارگیری آن مراجعه کردند که از جمله آنها می‌توان به دانشگاه قرآن و حدیث، دانشگاه خاتم، دانشگاه مذاهب اسلامی، دانشگاه جهرم، دانشگاه صنعتی هویزه و غیره اشاره کرد که اکنون در حال استفاده از این سامانه هستند.

بر این اساس دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز اخیرا طی قراردادی، درخواست پیاده‌سازی سیستم جامع آموزش را داشته و  براساس توافقنامه، قرار است این سامانه در 169 واحد این دانشگاه نصب و مورد استفاده قرار گیرد.

دانشگاه‌ها، موسسات علمی و آموزشی متقاضی، می‌توانند از لایسنس رایگان این سامانه که در مالکیت دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی قرار دارد، استفاده کنند و تنها هزینه‌ نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی را به شرکت طرف توافق پرداخت کنند.

انتهای پیام/

اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک