پیکر مطهر ۵۰ شهید غواص و خط‌شکن ‌در نطنز و بادرود تشییع شد


پیکر مطهر 50 شهید غواص و خط‌شکن ‌در نطنز و بادرود تشییع شد

خبرگزاری تسنیم: پیکر مطهر ۵۰ شهید غواص و خط شکن اصفهان پیش از ظهر امروز در نطنز و بادرود تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، پیکر مطهر 50 شهید غواص و خط شکن اصفهان پیش از ظهر امروز در نطنز و بادرود تشییع شد.

تشییع باشکوه این کاروان در نطنز ساعت 9 صبح امروز از حسینیه ارشاد علیا آغاز و به سمت مصلی نماز جمعه و حضور در کنار یادمان شهدای گمنام نطنز برگزار شد.

تشییع باشکوه کاروان شهدای دست‌بسته دوران دفاع مفدس در شهر بادرود راس ساعت 8 صبح از میدان امام خمینی (ره) بادرود شروع و به طرف سه راه مرکز شهر تشییع شد.

به گزارش تسنیم؛ تشییع شهدای غواص و خط شکن اصفهانی پنج‌شنبه در گلپایگان، خوانسار و داران، جمعه در تیران، نجف‌آباد و درچه برگزار می‌شود و هم‌چنین روز شنبه 17 مرداد ماه پیکرمطهر شهدای اصفهانی در فلاورجان،  فولادشهر، مبارکه و لنجان، روز یک‌شنبه 18 مرداد در بهارستان،  دولت‌آباد‌ و شاهین‌شهر و صبح روز 19 مرداد ماه پیکر مطهر شهدای غواص و خط شکن در اصفهان تشییع می‌شود.

برنامه تشیع شهدا در ‌اصفهان با حضور مردم ولایت‌مدار و انقلابی اصفهان از ساعت 16:30 روز دوشنبه 19 مرداد از چهارراه شکر شکن شروع و از مسیر خیابان احمد‌آباد- خیابان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا برگزار می‌شود و بعد از نماز مغرب و عشا نیز مراسمی در گلستان شهدا برگزار می‌شود.

همچنین از حضور نورانی پیکر پاک و مقدس شهدا در سطح مساجد و پایگاه‌های بسیج شهر اصفهان در شب شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) استفاده خواهد شد.

‌از میان این شهدای گرانقدر 50 شهید متعلق به اصفهان بوده که تا‌کنون هویت 11 شهید شناسائی و به خانواده‌های این عزیزان اطلاع داده ‌شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon