اتاق عمل قلب ویژه کودکان در بیمارستان رضوی مشهد راه اندازی می‌شود

اتاق عمل قلب ویژه کودکان در بیمارستان رضوی مشهد راه اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس بیمارستان رضوی مشهد مقدس گفت: درصدد تکمیل تجهیزات اتاق عمل ویژه کودکان در بیمارستان فوق تحصصی مشهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سعید هاشم‌زاده صبح امروز در مراسم افتتاحیه هفتمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق بیمارستان رضوی مشهد اظهار داشت: بیمارستان رضوی مشهد طی سال‌های اخیر در برگزاری کنگره‌های علمی و تخصصی همواره پیشگام بوده و برگزاری این کنگره نیز در همین راستا پیش بینی شده است.

رئیس بیمارستان رضوی مشهد مقدس بیان کرد: تبادل و انتقال تجارب و اطلاعات و دانش روز از جمله چشم اندازهایی است که برای کنگره‌های علمی پیش بینی می‌شود و امیدواریم در این کنگره نیز این مهم محقق شود.

هاشم زاده تصریح کرد: فناوری‌های حوزه پزشکی و قلب و عروق دائما در حال به روز شدن است و باید زمینه مناسبی برای بهره گیری پزشکان داخلی از این اطلاعات فراهم شود.

وی گفت: خوشبختانه در این کنگره تعامل بسیار مناسبی با متخصصان خارجی برقرار شده است و 16 متخصص از کشورهای متنوع دنیا که در زمینه به کار گیری شیوه‌های نوین درمانی قلب و عروق پیشگام هستند در این کنگره حضور دارند.

هاشم زاده افزود: تلاش کرده‌ایم تا شیوه برگزاری کنگره را امسال به کنگره‌های روز دنیا نزدیک کنیم و شاید همین مسئله مهمترین تفاوت برگزاری کنگره امسال با ادوار گذشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پزشکان داخلی قلب و عروق با تکنیک‌های روز دنیا در زمینه جراحی قلب آشنا هستند و قطعا با ورود بیشتر تجهیزات مدرن پزشکی این سطح نزدیکی ارتقا می‌یابد.

هاشم زاده با اشاره به حجم بالای جراحی قلب و عروق در کودکان افزود: درصدد تکمیل تجهیزات اتاق عمل ویژه کودکان در بیمارستان فوق تحصصی مشهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در صورت تحقق این امر بیمارستان رضوی به عنوان قطب درمان بیماری‌های مادرزادی در منطقه شناخته می‌شود خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز به صورت میانگین در ماه، 150 تا 200 عمل جراحی قلب در بیمارستان رضوی مشهد انجام می‌شود و تنها عملی که در زمینه قلب در این بیمارستان صورت نمی‌گیرد، پیوند قلب است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon