۲ هزار نفر از البرز به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند


2 هزار نفر از البرز به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: مسئول بسیج سازندگی استان البرز با بیان اینکه ۲ هزار نفر از البرز به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند، گفت: نیروهای جهادی دانشجویان و طلاب استان البرز به ۱۱ استان کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ علی ترکاشوند بعد از ظهر امروز در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در البرز، اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم در استان البرز بسیار خوب و قدرتمند و با یک مدیریت ولائی، بسیجی و جهادی عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه من هر جائی که رفتم، خبرنگاران خبرگزاری تسنیم در آنجا حضور داشتند، بیان کرد: این سبب افتخار است که رویکرد این خبرگزاری بر اساس اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری است.

مسئول بسیج سازندگی استان البرز افزود: به این دلایل است که به خبرگزاری تسنیم علاقمند هستم.

وی به حادثه سیل در روستای سیجان اشاره کرد و گفت: برای روستای سیجان تسهیلات اقتصاد مقاومتی را تا دو برابر افزایش می‌دهیم و سعی ما بر این است تا بروکراسی تحویل این تسهیلات به راحتی انجام شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

مسئول بسیج سازندگی استان البرز بیان کرد: بسته‌های کمکی و حمایتی سپاه استان البرز در اختیار مردم روستای سیجان قرار گرفته است.

ترکاشوند با اشاره به اینکه حدود 2 هزار نفر از دانشجویان و طلاب استان البرز به اردوهای جهادی 10 تا 12 روزه اعزام می‌شوند، متذکر شد: نیروهای جهادی دانشجویان و طلاب استان البرز به 11 استان کشور اعزام می‌شوند.

وی در این دیدار که حمیدرضا فعال از نیروهای جهادی استان نیز حضور داشت به سوالات خبرنگاران تسنیم در مورد فعالیت‌های مختلف بسیج سازندگی استان البرز پاسخ داد.

مشروح گفت‌وگوی تسنیم با مسئول بسیج سازندگی استان البرز متعاقبا منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon