خطیبی: پرسپولیس این فصل نسبت به فصل گذشته تیم بهتری دارد

خطیبی: پرسپولیس این فصل نسبت به فصل گذشته تیم بهتری دارد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد معتقد است که تیم پرسپولیس این فصل نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در زمان صرف ناهار امروز (پنجشنبه) شاهد حضور رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در جمع خود بودند. بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس استقبال گرمی از خطیبی داشتند و او پس از خوش‌وبش با بازیکنان، گفت‌وگویی با کریم باقری، مصطفی قنبرپور و محمود خوردبین داشت و بعد از آن ناهار را در کنار باقری صرف کرد.

خطیبی در خصوص شرایط و وضعیت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال نسبت به فصل گذشته با تیم خیلی خوبی پا به عرصه مسابقات لیگ برتر گذاشته است. بازیکنانی مثل احمدزاده و کمندانی چهره‌هایی هستند که برای هر تیم و مربی غنیمت و ایده‌آل هستند.

وی در مورد بازی پرسپولیس مقابل پدیده خراسان در هفته اول اظهار داشت: نیمه اول این بازی را دیدم، پرسپولیس عملکرد خوب و قابل قبولی داشت و نسبت به فصل گذشته خیلی امیدوارکننده بازی ‌کرد. در آن بازی اگر ضربه سر میلاد کمندانی به گل تبدیل شده بود، نتیجه و شرایط بازی تغییر می‌کرد. امیدوارم امروز نیز شاهد یک بازی دیدنی از دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان باشیم.

سیاه‌جامگان در هفته دوم میهمان تیم استقلال اهواز خواهد بود که این دیدار فردا برگزار می‌شود و حضور خطیبی در اردوی پرسپولیس هم به دلیل حضورش در اهواز بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon