سد عمارت گرمی ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد


سد عمارت گرمی 31 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان گرمی گفت:‌ تا به امروز ۲۰۰ میلیارد ریال برای احداث سد عمارت گرمی هزینه شده که در حال حاضر ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی رحیمی‌زاد در بازدید از سد عمارت گرمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه از شروع به کار دولت یازدهم اقدامات مناسبی در حوزه‌های عمرانی شده است که سد عمارت گرمی یکی از پروژه‌های مهم استان اردبیل است که دولت نیز توجه ویژه‌ای به این پروژه دارد.

وی گفت: در زمان تحریم و مشکلات اقتصادی که کشور با آن مواجه بود، دولت 3700 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از سد عمارت گرمی تخصیص داد که این کار در نوع خود بی‌سابقه بوده است.

فرماندار گرمی افزود: مسئولان اجرایی سد عمارت باید گزارش‌ها و مراحل انجام تکمیل این سد مهم را به مردم اطلاع‌رسانی کنند چرا که این پروژه برای مردم منطقه بسیار حائز اهمیت بوده و در انتظار راه‌اندازی این سد هستند.

رحیمی‌زاد تصریح کرد: با اختصاص تدریجی بودجه برای این پروژه قطعا چندین سال بهره‌بردای از آن به تعویق می‌افتاد که هم‌اکنون با تزریق اعتبار برای 150 نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده و در چند وقت کاری برای تکمیل آن تلاش می‌کنند که امیدواریم تا پایان سال 96 این سد افتتاح شود.

وی بیان کرد: سد عمارت با حجم 190 میلیون متر مکعب ، علاوه بر تامین آب شرب برخی از روستاهای بخش انگوت، 12 هزار هکتار از مزارع دیم را به آبی تبدیل می‌کند که این سد در حال حاضر 31 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon