شمسایی: نام وحید با گلزنی گره خورده است

شمسایی: نام وحید با گلزنی گره خورده است

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی به تمجید از کاپیتان با تجربه این تیم پرداخت.

امیر شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قهرمانی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: داوری اصلاً خوب نبود مخصوصا داور ژاپنی که با سوت‌هایش ما را خلع‌سلاح کرد. با اخراج سنگ‌سفیدی آنطور که می‌خواستیم شرایط بازی پیش نرفت وگرنه می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما این موارد مهم نیست بلکه مهم این است که قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: می‌دانستم شرایط القادسیه در فینال با شرایط بازی گروهی فرق می‌کند. آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند و نایب قهرمانی هم برای کویتی‌ها عالی بود به خاطر همین جنگیدند و با تمام وجود بازی کردند.

مربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی تصریح کرد: اگر تأسیسات در آسیا قهرمان نمی‌شد به فوتسال ما خیلی سخت می‌گذشت. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با قهرمانی فوتسال ایران را زنده کنیم.

شمسایی در خصوص آقای گلی «وحید شمسایی» در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا آن هم در 39 سالگی گفت: نام وحید شمسایی با گل زدن گره خورده است. رابطه وحید با گل و دروازه رابطه عاشق و معشوقی است! وحید در این سال‌ها زحمت زیادی کشیده است. فکر نمی‌کنم دیگر بازیکنی مانند وحید شمسایی در فوتسال ایران ظهور کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon