پروژه‌های عمرانی در شهرستان گرمی به بهره‌برداری می‌رسد


پروژه‌های عمرانی در شهرستان گرمی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان گرمی گفت: بیش از ۷۰ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرستان گرمی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد صبح امروز در جلسه تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر دو همسنگر علم و جهاد و خدمت بودند که دوشادوش یکدیگر کمر به خدمت ملت ایران بسته بودند.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد و فعالیت دولت یازدهم دانست و گفت: با وجود مشکلات مالی و تحریم‌های اقتصادی کارهای بزرگی در دولت یازدهم انجام شده است که در سطح شهرها و روستاها نمود عینی فراوانی دارد.

رحیمی‌زاد از روسای ادارات خواست گزارشی از عملکرد و فعالیت حوزه کاری خود به مردم و رسانه‌ها ارائه کنند تا مردم در جریان اقدامات دولت قرار گرفته و با ابن امر زمینه‌های همدلی و همزبانی دولت  و ملت فراهم شود.

فرماندار گرمی با بیان اینکه با وجود تحریم‌های اقتصادی و مشکلات مالی دولت، جبهه عمران و آبادانی تعطیل نشده  و جای جای کشور به کارگاه‌های عمران و توسعه تبدیل شده است، افزود: بیش از 70 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 310 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس ستاد برگزاری هفته دولت شهرستان گرمی پروژه‌های برق رسانی روستائی، گازرسانی، راهسازی، آبرسانی روستائی، نوسازی و تجهیز مدارس، طرح‌های هادی روستائی، عمران شهری و طرح‌های کشاورزی را از جمله این طرح‌ها عنوان کرد.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای شهدای دولت و شهدای سه ماهه دوم و شهدای کارمند،گردهمائی اقشار مختلف مردم با عنوان «دولت وملت، همدلی و همزبانی» نشست خبری، افتتاح پروژه‌های عمرانی، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و زیارت قبور معطر شهیدان، برگزاری جشنواره رضوی در محل مسجد امام رضا(ع) و نشست پزشکان و داروسازان با فرماندار گرمی از جمله برنامه‌ها در هفته دولت در شهرستان گرمی خواهد بود.

رحیمی‌زاد تصریح کرد: ستاد گرامیداشت هفته دولت در قالب سه کمیته طرح و برنامه، اطلاع‌رسانی و ارزیابی تشکیل و جدول برنامه‌ریزی‌های ستاد گرامیداشت هفته دولت به ادارات مربوطه و رسانه‌ها ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon