زیرساخت‌های مخابراتی در روستاهای شهرستان گرمی توسعه یابد


زیرساخت‌های مخابراتی در روستاهای شهرستان گرمی توسعه یابد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم و اهالی روستاهای شهرستان گرمی باید زیرساخت‌های مخابراتی در این مناطق تقویت و توسعه یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، میرقسمت موسوی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات مخابراتی شهرستان گرمی اظهار داشت: برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم و اهالی روستاهای شهرستان گرمی باید زیرساخت‌های مخابراتی در این مناطق تقویت و توسعه یابد.

وی با اشاره به توسعه شبکه مخابراتی در کشور بیان کرد: با توجه به شتاب این روند در کشور ضروری است تا در روستاهای شهرستان گرمی نیز همسو با دیگر مناطق از شبکه اینترنت برخوردار شوند که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان مخابرا استان اردبیل اقدامات لازم را انجام دهند.

موسوی با بیان اینکه رومینگ بین‌المللی تلفن همراه سبب تحمیل هزینه‌های اضافی به روستاییان مرزنشین گرمی می‌شود، افزود:‌ در کنار این امر به دلیل پوشش مخابراتی جمهوری آذربایجان خطر سرقت اطلاعاتی نیز در این شهرستان وجود دارد.

در این جلسه فرماندار شهرستان گرمی نیز با اشاره به مهاجرت معکوس روستاییان در شهرستان گرمی گفت: توسعه خدمات روستایی که نوعی سرمایه‌گذاری در این مناطق به شمار می‌رود و در افزایش رفاه و آسایش روستاییان نقش تاثیرگذاری را ایفا می‌کند می تواند در کاهش مهاجرت روستاییان نقش بسزایی داشته باشد.

میرعلی رحیمی‌زاد با اشاره به کوهستانی بودن بیشتر مناطق شهرستان گرمی تصریح کرد: با توجه به امر نقاط کور مخابراتی در این مناطق زیادی بوده که انتظار می رود در این زمینه شرکت مخابرات اقدامات لازم را برای رفع این نقاط کور انجام دهد تا بتوانیم شاهد ارائه مطلوب خدمات مخابراتی به مردم این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon