جزئیات میزبانی حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) از غواص شهید گمنام

جزئیات میزبانی حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) از غواص شهید گمنام

خبرگزاری تسنیم: مدیر مدرسه علمیه جامعه امیرالمؤمنین(ع) گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید غواص گمنام از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۰ مرداد ماه همزان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در منطقه ۱۶ آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کرباسی مدیر مدرسه علمیه جامعه امیرالمؤمنین(ع) در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مراسم وداع، تشییع و تدفین یکی از شهدای غواص و خط شکن عملیات کربلای 4 گفت: مراسم وداع با پیکر این شهید گمنام در روز دوشنبه 19 مردادماه94 همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) بعد از نماز مغرب و عشا در حوزه عملیه آغاز خواهد شد. این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام غفوری مدیر حوزه های علمیه استان تهران و مداحی اهل بیت عصمت و طهارت(ع)  همراه خواهد بود.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید غواص گمنام از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 20 مرداد ماه همزان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در منطقه 16 آغاز می‌شود. این مراسم از میدان بهشت واقع در خیابان شهید رجایی شروع می‌شود و بعد از اقامه نماز بر پیکر مطهر در این میدان، تابوت شهید گمنام به سمت حوزه علمیه جامعه امیرالمؤمنین(ع) بر دستان مردم به تشییع می‌شود.

حجت الاسلام کرباسی در ادامه تصریح کرد: مراسم خاکسپاری شهید ساعت 12 در محل تدفین در حوزه عملیه برگزار خواهد شد و بعد از آن اقامه نماز جماعت ظهر و عصر را در محل خاکسپاری خواهیم داشت. این شهید والامقام که در حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) به خاک سپرده می‌شود، 17 ساله بوده و به عنوان غواص در عملیات کربلای4 شرکت داشته است که در منطقه امالرصاص به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران