ظرفیت صد ساله تئاتر اهر برای سرمایه‌گذاری‌های فرهنگی شهرستان استفاده شود

ظرفیت صد ساله تئاتر اهر برای سرمایه‌گذاری‌های فرهنگی شهرستان استفاده شود

خبرگزاری تسنیم: دبیر نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر، با اشاره به تاریخ یک‌صد ساله تئاتر در اهر گفت: ظهور و بروز جشنواره تئاتر اهر بی‌ارتباط با پیشینه فرهنگی این منطقه نیست و مسئولان امر باید برای این قابلیت فرهنگی سرمایه گذاری کنند.

احمد رجب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهر، با بیان اینکه جشنواره سراسری تئاتر، ضمن ایجاد نشاط اجتماعی، باعث تحرک فرهنگی در این شهرستان می شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه فرصت زیادی برای برگزاری نهمین جشنواره تئاتر کوتاه اهر باقی نمانده، همکاری و کمک مسئولان و همچنین مشارکت شهروندان ضروری است.

وی با بیان اینکه یک روز از این جشنواره به هنرمندان شهید اختصاص یافته است، افزود: با اجرای عمومی نمایش‌هایی در موضوع دفاع مقدس، دبیرخانه جشنواره به مقام والای شهدا ادای احترام می‌کند.

دبیر نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر، با اشاره به تاریخ یکصد ساله تئاتر در اهر افزود: ظهور و بروز جشنواره تئاتر اهر بی‌ارتباط با پیشینه فرهنگی این منطقه نیست و مسئولان امر همانند معادن منطقه باید برای این قابلیت فرهنگی نیز سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: برگزاری این جشنواره، فضایی برای معرفی چهره‌های برجسته فرهنگی و اجتماعی و دینی و همچنین قابلیت‌های فرهنگی و طبیعی منطقه فراهم می‌سازد و مسئولان باید از این فرصت در معرفی منطقه استفاده کنند.

رجب‌پور گفت: برخی نقایص و کمبودهای جشنوارهای گذشته برای دوره نهم برطرف شده است ولی برای هرچه بهتر برگزار شدن آن نیاز به همکاری کامل ادارات و نهادهای دولتی داریم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon