دین‌محمدی: بازی‌های استقلال من را یاد گذشته انداخته است

دین‌محمدی: بازی‌های استقلال من را یاد گذشته انداخته است

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که پرویز مظلومی در مورد کرار جاسم تصمیم‌گیری می‌‌کند.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل ملوان بندرانزلی در هفته دوم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که سه امتیاز این بازی را کسب کردیم. بازیکنان استقلال بازی باحوصله، باهوش و زیبایی را به نمایش گذاشتند و تماشاگران راضی به خانه‌های خود بازگشتند.

وی افزود: با آغاز نیمه دوم، طبیعی بود که ملوان با توجه به اینکه دو گل عقب بود، فشار بیاورد، اما بازیکنان ما در بیشتر دقایق و به خصوص 10 دقیقه آخر، بازی را کنترل کردند.

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازی هجومی تیمش تصریح کرد: استقلال باید همیشه هجومی بازی کند. نمایش استقلال مقابل ملوان من را یاد دوران بازی کردنم در استقلال انداخت. زمانی که برای استقلال بازی می‌کردم، در زمین تیم مقابل را پرس می‌کردیم و اجازه ورود حریف به داخل محوطه جریمه‌‌مان را نمی‌دادیم. اگر استقلال همین روند را ادامه دهد، مردم ورزشگاه را پُر می‌کنند. مردم ما باهوش هستند و فوتبال را می‌فهمند. بنابراین مطمئن باشید که در صورت ادامه همین، هواداران ورزشگاه را پُر خواهند کرد.

دین‌محمدی در خصوص اینکه پرویز مظلومی به جوانان فرصت بیشتری می‌دهد، گفت: مظلومی این شجاعت را دارد که تیمش را هجومی وارد زمین کرده و به جوانان نیز اعتماد کند. او در کنار بازیکنان بزرگ از بازیکنان جوان استفاده می‌کند و این رویه ادامه خواهد داشت.

مربی تیم فوتبال استقلال سبک بازی جابر انصاری را به خودش تشبیه کرد و افزود: درست است که جابر بازیکنی راست پاست، اما نوع دویدن‌ها و قرار گرفتنش در فضاها، من را یاد خودم می‌اندازد. جابر باید تلاشش را بیشتر کند تا بتواند ملی‌پوش شود.

«خیلی زود است در مورد قهرمانی استقلال حرف بزنیم»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: به هیچ عنوان به قهرمانی فکر نمی‌کنیم. اگر بخواهیم به این مسئله فکر کنیم، ممکن است در اواسط راه دچار غرور شویم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره ادامه حواشی کرار جاسم خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیرنده در این زمینه من نیستم و پرویز مظلومی در مورد او تصمیم خواهد گرفت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon