صدور حکم جیسون رضائیان تا هفته آینده؛ محاکمه دو متهم دیگر پس از صدور رأی

صدور حکم جیسون رضائیان تا هفته آینده؛ محاکمه دو متهم دیگر پس از صدور رأی

خبرگزاری تسنیم: وکیل مدافع جیسون رضائیان خبرنگار واشنگتن‌پست از پایان یافتن جلسات محاکمه موکلش خبر داد و گفت: طبق قانون، رأی باید ظرف مدت یک هفته از پایان محاکمه صادر شود.

لیلا احسن در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: جلسه امروز(دوشنبه)، جلسه آخر بود و آخرین دفاعیات از موکلم اخذ شد، البته من نیز دفاع کردم و سپس نماینده دادستان صحبت کرد.

وکیل جیسون رضائیان افزود: در پاسخ به اظهارات نماینده دادستان نیز علاوه بر لایحه اولیه، یک لایحه دیگر به دادگاه ارائه کردم.

به گفته احسن، طبق قانون ظرف یک هفته باید رأی پرونده صادر شود.

وی درباره زمان برگزاری دادگاه دو متهم دیگر این پرونده گفت: هنوز مشخص نیست، اما فکر می‌کنم بعد از صدور رأی پرونده جیسون، احتمالاً دادگاه دو نفر دیگر نیز برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیسون رضائیان خبرنگار واشنگتن‌پست به‌ همراه همسرش و یک نفر دیگر، 31 تیر سال 93 در تهران دستگیر شدند که همسر وی و متهم دیگر بعد از مدتی با قرار وثیقه از زندان آزاد شدند، اما جیسون رضائیان همچنان در بازداشت است.

جلسات محاکمه خبرنگار واشنگتن‌پست طی چهار جلسه و به ترتیب در پنجم و هجدهم خرداد، 22 تیر و 19 مرداد 94 در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon