آموزش‌های مهارتی در مناطق روستایی وعشایری پارس‌آباد توسعه یابد


آموزش‌های مهارتی در مناطق روستایی وعشایری پارس‌آباد توسعه یابد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: برای افزایش بهره‌وری مشاغل روستایی انتظار می‌رود آموزش‌های مهارتی و فنی‌ و حرفه‌ای مرتبط در این حوزه‌ها در مناطق روستایی و عشایری پارس‌آباد توسعه یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهدی احمدی بعد از ظهر امروز در نشست با سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل اظهار داشت: مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای توانمندی خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و در این راستا می‌تواند اقداماتی اساسی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه مراکز فنی و حرفه‌ای با توانایی‌های بالقوه در زمینه حرفه‌آموزی در خط مقدم هستند، افزود: شهرستان پارس‌آباد از لحاظ کشاورزی و دامپروری و صنعتی و جامعه شهری ظرفیت و توانمندی خوبی در استان دارد و در این حوزه نیاز به آموزش و تقویت زیرساخت‌ها است.

احمدی لازمه تمام اشتغال‌ها را برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مراکز فنی و حرفه‌ای دانست و گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید در راستای اشتغال پایدار و برای زدودن اشتغال‌های ناپایدار برنامه‌ریزی شوند تا تاثیرات مثبت در جامعه داشته باشند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به آموزش روستائیان و عشایر منطقه تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان فنی و حرفه‌ای استان و شهرستان برای جلوگیری از اتلاف وقت هموطنان، با حضور مربیان در مناطق روستایی و عشایری نسبت به آموزش افراد اقدام کنند.

وی با تاکید بر ارائه آموزش‌های مبتنی بر نیاز بازار در مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید در این راستا طرح‌ریزی شده و ارائه شود تا بتوان از ثمرات این آموزش‌ها در جامعه بهره‌برداری لازم را انجام داد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon