پیکرهای مطهر ۳۰ شهید غواص و گمنام مازندران تشییع شد

پیکرهای مطهر 30 شهید غواص و گمنام مازندران تشییع شد

خبرگزاری تسنیم: پیکرهای مطهر ۳۰ شهید غواص، خط شکن و گمنام مازندران، همزمان با شهادت ششمین امام شیعیان جهان در مرکز استان علویان مازندران تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، پیکرهای پاک و مطهر 7 شهید غواص و خط شکن و 23 شهید گمنام مازندران و آلاله‌های ایران اسلامی، صبح امروز همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در ساری مرکز استان علویان مازندران تشییع شد.

مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدا از میدان شهدا تا میدان امام خمینی (ره) ساری با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، جامعه ورزشی، کارگری، بسیجی، رسانه ای و دیگر اقشار مختلف مردم با شکوه خاصی برگزار شد.

پیکرهای مطهر 30 شهید غواص و خط شکن مازندران که از پنج شنبه گذشته از طریق رامسر وارد مازندران شده در همه شهرهای غربی، مرکزی و شرقی مازندران تشییع و قرار است پیکرهای 7 شهید غواص در زادگاهشان در شهرهای مورد نظر خاکسپاری و پیکرهای 23 شهید گمنام مازندران در شهرها و روستاهای استان پس از تشییع در ساری، خاکسپاری شود.

قرار است, پیکر مطهر شهید غواص محمد صادق معلمی اهل شهر ساری در زادگاهش مرکز مازندران خاکسپاری شود.

پیکر مطهر شهید منصور مهدوی نیاکی و سید حسن فاطمی نیز در شهرستان آمل به خاک سپرده می‌شود.

شهید مسلم رسولی کناری دیگر شهید شناسایی شده غواص مازنی بوده که پس از سال‌ها دوری از وطن، امروز در زادگاهش فریدونکنار آرامش ابدی می‌گیرد.

پیکر مطهر شهید غلامرضا اسدی دیگر شهید غواص دوران دفاع مقدس در شهرستان نوشهر و شهید سید رضا میرفاضلی نیز در شهرستان چالوس خاکسپاری می‌شود.

پیکر شهید بالویی، جوان 16 ساله بهشهری نیز امروز پس از تشییع همزمان در مرکز استان، در زادگاهش بهشهر به خاک سپرده می‌شود.

مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بیش از 10400 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon