دانشگاه شاهد رجعت پیکر مطهر شهیدان حصاری را پس از ۳۱ سال فخر می‌داند

دانشگاه شاهد رجعت پیکر مطهر شهیدان حصاری را پس از 31 سال فخر می‌داند

خبرگزاری تسنیم: در پیام رئیس دانشگاه شاهد به فرزند شهید محمد حصاری آمده است: دانشگاه شاهد رجعت پیکر مطهر حصاریان قربان الهی و شهیدان بدر محمد و محمدباقرحصاری پدر و عموی معزز یکی از فرزندان خویش را پس از سی و یک سال، دلیل فخر خاندان معظم شهادت می‌داند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی بازگشت پیکر پاک و مطهر شهیدان حصاری پس از 31 سال و پایان چشم انتظاری خانواده ایشان، رئیس دانشگاه شاهد پیامی خطاب به محمد رضا حصاری دانش آموخته دانشگاهش و فرزند شهید محمد حصاری صادر کردند. متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم رب الشهداءو الصدیقین

بازگشت ابدان مطهر شهیدان و در واقع حلول مجدد ارزش‌های بی‌بدیل فرهنگ شهادت در جان جامعه­ اسلامی، آیاتی است که حق متعال آن را نشان بصیرت برای امت برگزیده و شاهد قرار داده است و این خود دانشگاهی است که برترین آموزش‌­ها - از سر فیض - برای بهترین انسان­‌ها - از سر فضل - در آن جریانی موّاج از نور و شعور می‌یابد. اکنون در منظر بی نظیر چنین نگاه و باوری، دانشگاه شاهد رجعت پیکر مطهر حصاریان قربان الهی و شهیدان بدر محمد و محمدباقرحصاری پدر و عموی معزز یکی از فرزندان خویش را پس از سی و یک سال، دلیل فخر خاندان معظم شهادت دانسته و در سرآمد این انتظار، برایتان موجب خیرات بی‌شمار آرزو می‌نماید.

ومن الله التوفیق و فیضه ماجد

رئیس دانشگاه شاهد

سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مراسم تشییع و تدفین شهدا در روز 20 مرداد ماه 94 گفت: پیکرهای طیبه 251 شهید دوران دفاع مقدس که 54 تن از آنان شناسایی شده‌اند در سالروز شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام) در 20 استان کشور تشییع و خاکسپاری خواهند شد. پیکرهای مطهر غواصان و خط شکنان عملیات کربلای 4 هم در میان این شهدا هستند.

وی افزود:در بین این شهیدان پیکر دو برادر شهید که در عملیات بدر در سال 63 به شهادت رسیده‌ بودند از شهر نیشابور قرار دارد. شهید «محمد حصاری» که قبل از ماه مبارک رمضان پیکرش پیدا شده بود به همراه دیگر برادر شهیدش «محمد باقر حصاری» که در هفته اخیر پیدا شده است، پس از سال‌ها همزمان در شهر نیشابور تشییع خواهند شد.

پیکر پاک و نورانی برادران حصاری پس از گذشت 31 سال از شهادتشان در عملیات بدر شناسایی شد. هویت برادران  شهید محمدباقر و محمد حصاری از طریق پلاک هویت شناسایی شد. شهید محمد حصاری، فرزند غلامحسین، متولد 1320 و اعزامی از نیشابور است که در سن 43 سالگی در عملیات بدر در جزیره مجنون به شهادت رسید. شهید محمد باقر حصاری، فرزند غلامحسین متولد 1315، اعزامی از نیشابور است که در سن 48 سالگی در عملیات بدر در جزیره مجنون به شهادت رسید. شهید محمد حصاری پدر بزرگوار محمدرضا حصاری از دانش آموختگان و کارکنان سابق دانشگاه شاهد است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران