کارگردان «تصادف» به فیلمش اسکار نداد

کارگردان «تصادف» به فیلمش اسکار نداد

خبرگزاری تسنیم: در حالی که حدود ۱۰ سال از بردن اسکار بهترین فیلم توسط فیلم ضد ایرانی «تصادف» می گذرد، کارگردان آن بالاخره طی صحبت هایی فیلمش را لایق اسکار بهترین فیلم سال ندانست.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پل هگیس کارگردان برنده اسکار فیلم «تصادف» اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد، معتقد است فیلمش بهترین اثر سال 2006 نبوده.

او با اشاره به تعدادی از مهم ترین فیلم های آن سال می گوید: « آیا («تصادف») بهترین فیلم سال بود؟ این طور فکر نمی کنم. آن سال ما فیلم های خوب زیادی داشتیم. «شب بخیر و موفق باشید» فیلم فوق العاده ای بود. «کاپوتی» بی نظیر بود. «کوهستان بروکبک» انگ لی فیلم بزرگی بود و فیلم «مونیخ» اسپیلبرگ. واقعا عجب سالی. «تصادف» به دلایلی با مردم ارتباط برقرتر کرد و شما نمی توانید این فیلم ها را مثل این قضاوت کنید. من خیلی خوشحالم که آن اسکار ها را دارم. چیزهایی دوست داشتنی هستند. اما شما نباید از من بپرسید چه فیلمی بهترین فیلم سال بود؟ چون من به «تصادف» رای نمی دهم. فقط به خاطر هنرمندی‌هایی که در فیلم های دیگر دیدم. اما به دلایلی آن («تصادف») فیلمی بود که آن سال با مردم ارتباط بیشتری برقرار کرد. برای همین فکر می کنم به همین دلیل هم به آن رای دادند. چون چیزی بود که با آن ارتباط برقرار کردند. »

هگیس همین طور در بخش دیگری از صحبت هایش و در ادامه تاثیر فیلم روی مردم می گوید مخاطبان بارها و بارها سر راهش قرار گرفته اند و گفته اند فیلم تو زندگی ما را تغییر داد. اما با همه این حرف ها آقای کارگردان خودش فیلم ضد ایرانیش را مستحق جایزه اسکار نمی داند. شاید زمانی بن افلک هم چنین اعترافی بکند و با اشاره به فیلم های مهمی مثل «زندگی پای» و «لینکلن» بگوید که فیلمش مستحق دریافت جایزه اسکار نبوده است.
انتهاب پبام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران