تجزیه عراق یکی از مقاصد شوم تحرکات آمریکا در خاورمیانه است


تجزیه عراق یکی از مقاصد شوم تحرکات آمریکا در خاورمیانه است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اردبیل گفت: تجزیه عراق یکی از مقاصد شوم تحرکات آمریکا در خاورمیانه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل با اشاره به سخنان رئیس ستاد ارتش آمریکا که گفته تجزیه تنها راه حل عراق است، اظهار داشت: این سخن دقیقا بیانگر مقصد بسیار شوم آمریکایی‌ها از تحرکات آنها در منطقه خاورمیانه است و به‌خاطر رسیدن به این مقصد شوم می‌گویند ایران نباید در عراق و سوریه حضور داشته باشد و ایران باید سیاست منطقه‌ای خود را تغییر دهد.

وی تصریح کرد: راهکار آنها در تجزیه کشورها بالا بردن تلفات از طرفین درگیری و رضایت از سر ناچاری آنها به تجزیه است، همچنانکه در سودان بعد از کشته شدن دو میلیون نفر با سلاح‌های اسرائیلی آنها را به تجزیه سودان وادار کردند و فردای تجزیه سودان، اسرائیل در سودان جنوبی پایگاه نظامی برپا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از جامعه پزشکی اردبیل و موسسه ریحانه که با 24 پزشک فوق تخصص، متخصص و پزشک عمومی در سالروز شهادت امام صادق(ع) برای پنجمین سال در مناطق سنی نشین استان به معالجه رایگان و تحویل مجانی دارو اقدام کردند قدردانی کرد.

آیت‌الله عاملی با قدردانی از صداوسیما به خاطر پخش این برنامه فاخر از شبکه سه کشور، این اقدام پزشکان را نشان شایستگی ویژه جامعه پزشکی استان اردبیل دانست و گفت: این اقدام تجلی تعهد و حس بالای انسان دوستی در جامعه پزشکی استان اردبیل است و می تواند در کشور به عنوان یک الگوی موفق مورد اقتدا قرار گیرد.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری این اقدام را حرکتی مهم در ایجاد وحدت بین شیعه و سنی و خنثی ساختن کید دشمنان که چشم به تفرقه امت دوخته اند عنوان کرد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon