فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان ترویج شود

فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان ترویج شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه گچساران گفت: ضروری بوده که فرهنگ ایثار و شهادت در بین همه به ویژه قشر نوجوانان و جوانان ما به بهترین شکل ترویج شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران، اظهار داشت: تقوا سبب عزت و کرامت انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تقوا سبب سربلندی انسان و نزدیکی هر چه بیشتر وی به خداوند می‌شود، افزود: تقوا سبب دوری انسان‌ها از انجام گناهان می‌شود.

امام جمعه گچساران رعایت تقوا از سوی همه انسان‌ها ضروری دانست و گفت: تقوا سبب سعادت انسان در این دنیا و دنیای آخرت می‌شود.

حجازی با اشاره به تشییع و خاکسپاری شهدا در استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: تشییع این شهدا برای همه به ویژه قشر جوانان پیام‌هایی دارد.

وی با تأکید بر اینکه آبرو و عزت امروز ایران اسلامی مدیون شهدا بوده است، ابراز کرد: فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس به ایران اسلامی آبرو و عزت داده است.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: ضروری بوده که فرهنگ ایثار و شهادت در بین همه به ویژه قشر نوجوانان و جوانان ما به بهترین شکل ترویج شود.

حجازی با اشاره به سفرهای اخیر وزیر امور خارجه، گفت: آمریکا و اسرائیل به دنبال ضربه زدن به ملت ما هستند ولی ایران اسلامی کشوری مقتدر بوده و هیج کشوری نمی‌تواند بر ملت ما مسلط شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon